Beste,
Eerst maar even klagen, jullie telefonische bereikbaarheid is echt waardeloos, ik had beter verwacht van een telecombedrijf.
Nu mijn echte probleem.
Via de mail heb ik een mailtje gekregen dat mijn oude nummer gewoon kon worden behouden en zou een paar dagen geleden omgezet worden. Helaas krijg ik te horen dat het nummer niet bestaat als ik dit bel, hoe kan dit en kunnen jullie dit svp z.s.m. oplossen?
Mvg,
Sander
Zo blijkt maar weer dat de service van Simyo echt extreem slecht is. Telefonisch vrijwel niet bereikbaar en ook via het forum kan ik geen enkele reactie krijgen. Ik begin toch wel erg te twijfelen of ik er goed aan heb gedaan om voor Simyo te kiezen.
Eerst maar even klagen, jullie telefonische bereikbaarheid is echt waardeloos, ik had beter verwacht van een telecombedrijf.
Nu mijn echte probleem.
Via de mail heb ik een mailtje gekregen dat mijn oude nummer gewoon kon worden behouden en zou een paar dagen geleden omgezet worden. Helaas krijg ik te horen dat het nummer niet bestaat als ik dit bel, hoe kan dit en kunnen jullie dit svp z.s.m. oplossen?
Mvg,
Sander
Beste Sander980,
Ik heb het nagekeken in het systeem en het nummerbehoud heeft plaatsgevonden. Daarnaast zie ik dat je reeds gebruik maakt van de aansluiting.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.