.

Beantwoord

Nummerbehoud van Ziggo naar Simyo mislukt door simkaartnummer, wat is de juiste?

  • 4 July 2015
  • 1 reactie
  • 252 Bekeken

Hallo, Ik probeer over te stappen van Ziggo Mobiel naar Simyo met nummerbehoud. Dit is nu al twee keer mislukt omdat het nummer van de simkaart niet zou kloppen. Er staan in totaal 23 cijfers op de kaart, kan iemand mij vertellen welke van deze 23 het simkaartnummer is wat ziggo wil horen? Ik heb uiteraard al verschillende varianten geprobeerd...
icon

Beste antwoord door Naomi 5 July 2015, 18:34

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 4
Badge +10
Hoi RRJJ, welkom op het Simyo forum!

Wat leuk dat je naar ons gaat overstappen 😃 Ik zie dat je aanvraag voor nummerbehoud nog niet is goedgekeurd. Ziggo heeft inderdaad aangegeven dat het simkaartnummer niet klopt in de aanvragen.

Als je wilt weten wat het juiste simkaartnummer is, dan kun je het beste met hun contact opnemen. Zij zien in hun systeem staan wat je simkaartnummer is en dus ook welke je hoort door te geven :)

Geef je door of het lukt?

Reageer