en ik moet sinds die datum ook al inloggen met dat eigen oude nummer (niet meer met het SIMYO tel.nr.),
dus ik nam aan dat het nummerbehoud effectief is. Toch krijgen de mensen die ik een sms.je stuur als afzender het tel.nr. van SIMYO (het tijdelijke nr. vóórdat het omgezet werd naar mijn eigen oude telnr.)
Whatsapp werkt gewoon. Dat doe ik thuis met free Wifi
En bij mijn verbruik - zie ik online bij SIMYO alles nog op 0 verbruik staan voor januari.
Terwijl ik wel 10 sms.jes of zo heb verstuurd - en even op internet gezeten.
Ik heb per abuis wel op di. 7 januari (vóórdat het nummerbehoud inging) één sms.je verstuurd, dat is toen vanaf het SIMYO nummer gebeurd.
Zou het daarmee te maken kunnen hebben.
Ik heb een IPhone 4 S - kan ik daar zelf het afzender telefoonnummer instellen?
Maar ik moet wel zeker weten dat ik nu binnen mijn bunder bel/sms .....!!!!!!!
En anders is dat toch een fout van SIMYO ?!
en omdat mijn verbruik nog op 0 staat, denk ik dat ik buiten mijn bundel werk nu ?!?!?
Hoe check ik dit ?!?!?
Kan ik rechtstreeks contact opnemen per mail of online - contact met SIMYO.?!
Beste antwoord door Scotsman
Bekijk originele reactie