.

Beantwoord

Nummerbehoud status

  • 14 December 2012
  • 13 reacties
  • 564 Bekeken

Ey mensen, 

ik heb een simyo-abonnement afgesloten en nummerbehoud aangevraagd. Ik heb als datum 14 december (vandaag) ingevuld omdat vandaag mijn abonnement afgelopen was. Nu heb ik echter nog het tijdelijke nummer. Hoe lang duurt het nog voordat het werkt met het nieuwe nummer en waar kan ik dat zien?

Alvast bedankt,

Niels
icon

Beste antwoord door koorelle 14 December 2012, 20:44

Bekijk originele reactie

13 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Uit eigen ervaring als klant kan ik je zeggen dat het misschien een dag langer kan duren.
Jammer maar helaas.
Ik zou dan ook geen gebruik van internet maken als ik jou was, want voor je het weet zit je met hoge kosten opgescheept,
omdat je buiten de bundel de volle mep betaalt.
Als je het nieuwe nummer activeert en alles werkt dan ben je in de lucht.
Ok, bedankt. Een vriendin van me zei ook al dat het gewoon iets langer duurde. 😃 Dan komt het wel
Reputatie 7
Badge +9
Ik gebruikte mijn eigen nummer bij HI tot op de dag van nummerportering. Ik had al wel de combisim met tijdelijk nummer in huis. Toen op de dag zelf HI geen sjoege meer gaf, de microsim van Simyo  erin gestopt en uurtje later was de portering feit en had ik mijn eigen nummer met Simyo. Verliep zonder problemen. Zelfs internet deed het gelijk. En Simyo informeerde keurig per email. 
Ik heb simkaart van Simyo erin gestopt op de dag dat mijn abonnement bij Telfort afgelopen was, maar het komt wel goed, dan. Bedankt
Badge +1
ik heb mijn oude sim van kpn net zolang gebruikt totdat de telefoon zei geen netwerk. simyo sim in de telefoon gedaan en kon binnen 15minuten bellen met mijn simyo sim op de datum zoals simyo had aangegeven dat de portrering zal plaatsvinden.

dit is ook de beste methode dit staat ook in de brief die je ontvangen hebt. we raden je aan net zolang je oude sim te gebruiken tot dat je nummer is omgezet
we raden je aan net zolang je oude sim te gebruiken tot dat je nummer is omgezet

Mijn abonnement bij Telfort was vrijdag de 14e afgelopen. Toen heb ik ook pas de nieuwe sim/kaart (van Simyo) in mijn telefoon gedaan en deze geactiveerd.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi broekie93,

Ik heb je aansluiting even bekeken, maar ik zie geen nummerbehoud aanvraag terug. Je moet nu het volgende doen.

- Inloggen op je persoonlijke pagina
- ga naar selfservice
- kies de optie 'aanvragen nummerbehoud'
- voer de gegevens in

Stuur vervolgens een email naar [email]porteringen@simyo.nl[/email] met daarin je het verzoek om het telefoonnummer per 5 werkdagen over te zetten (alleen van toepassing als het Telfort nummer al beëindigd is). Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Groetjes,

Alex
Hoi broekie93,

Ik heb je aansluiting even bekeken, maar ik zie geen nummerbehoud aanvraag terug. Je moet nu het volgende doen.

- Inloggen op je persoonlijke pagina
- ga naar selfservice
- kies de optie 'aanvragen nummerbehoud'
- voer de gegevens in

Stuur vervolgens een email naar [email]porteringen@simyo.nl[/email] met daarin je het verzoek om het telefoonnummer per 5 werkdagen over te zetten (alleen van toepassing als het Telfort nummer al beëindigd is). Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Groetjes,

Alex


Ik heb deze dingen een aantal dagen geleden allemaal opnieuw gedaan en toen kreeg ik een nummer en een site toegewezen waar ik de status van het probleem kon bekijken. Als ik nu echter bekijk hoe de zaken ervoor staan, zie ik dat het probleem als "opgelost" is gemarkeerd, maar ik heb nog steeds mijn oude nummer niet terug. Hoe kan dit?
Ik zou graag de status willen weten van mijn nummer behoud aanvraag. In de berichten lees ik niet waar ik dat zelf kan vinden. Dit om te voorkomen dat ik super veel betaal in de overgangsperiode. 
Mvgr. Leonie
Reputatie 5
Badge +10
Ik heb deze dingen een aantal dagen geleden allemaal opnieuw gedaan en toen kreeg ik een nummer en een site toegewezen waar ik de status van het probleem kon bekijken. Als ik nu echter bekijk hoe de zaken ervoor staan, zie ik dat het probleem als "opgelost" is gemarkeerd, maar ik heb nog steeds mijn oude nummer niet terug. Hoe kan dit?

Hoi broekie93,

Er is vandaag een nieuw verzoek ingediend om je telefoonnummer over te zetten. Je ontvangt vanzelf per email bericht per wanneer het telefoonnummer wordt over gezet. Ik vermoed dat het ticket op opgelost is gezet, omdat we je vraag hebben beantwoord. Op dit moment kunnen we nog niet zien wanneer het telefoonnummer wordt over gezet.

Ik zou graag de status willen weten van mijn nummer behoud aanvraag. In de berichten lees ik niet waar ik dat zelf kan vinden. Dit om te voorkomen dat ik super veel betaal in de overgangsperiode. 
Mvgr. Leonie


Welkom op het forum Leoniew,

Je nummerbehoud aanvraag is afgewezen wegens een verkeerd simkaartnummer. Je kunt je simkaartnummer achterop de simkaart van je vorige provider terug vinden of achterhalen via je vorige provider. Vervolgens kun je een email sturen naar [email]porteringen@simyo.nl[/email] met daarin het juiste simkaartnummer.

Groetjes,

Alex
Er is vandaag een nieuw verzoek ingediend om je telefoonnummer over te zetten. Je ontvangt vanzelf per email bericht per wanneer het telefoonnummer wordt over gezet. Ik vermoed dat het ticket op opgelost is gezet, omdat we je vraag hebben beantwoord. Op dit moment kunnen we nog niet zien wanneer het telefoonnummer wordt over gezet.


Ok, bedankt hiervoor en prettige feestdagen allemaal 😛
Ja, mijn probleem is nu opgelost. Mijn nummer wordt op 24 januari overgezet. Bedankt voor de goede service, Simyo. Mijn complimenten!!
Reputatie 2
Badge +1
Hey broekie93,

Bedankt voor jouw terugkoppeling. Altijd fijn om te horen dat je content bent met onze service.

Reageer