Ik heb nieuw abonnement afgesloten bij Simyo en netjes nummerbehoud aangevraagd.
Krijg ik na 2 weken bericht dat de portering is geweigerd en dat dit via mijn Simyo (pre paid) moet worden aangevraagd.
Zo gezegd zo gedaan, dus niet.
Bij mijn Simyo van het pre paid nummer KAN ik dit nummerbehoud niet regelen. Ik kan hier alleen een ander nummer laten porteren naar het pre paid simkaartje maar dat is nu juist niet de bedoeling.
Wanneer ik inlog via mijn Simyo van het nieuwe abonnement kan ik het wel aanvragen, maar wederom geweigerd.
Iemand een idee, ik word er een beetje wild van......
Bladzijde 2 / 2
+2
Beste nikkieris,
Uit onze gegevens blijkt dat het nummer inmiddels succesvol is overgezet. Wij gaan er van uit dat het probleem is opgelost. Als dit niet het geval is of als je verder nog vragen hebt horen wij die graag.
Groetjes,
Arie
Uit onze gegevens blijkt dat het nummer inmiddels succesvol is overgezet. Wij gaan er van uit dat het probleem is opgelost. Als dit niet het geval is of als je verder nog vragen hebt horen wij die graag.
Groetjes,
Arie
Bladzijde 2 / 2
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.