.

Beantwoord

nummerbehoud overstappen


hallo,
graag wil ik mijn nummer behouden van de prepaidkaart. formulier ingevuld maar geeft  geen sim only aan als provieder. dus mijn formuilier is niet verzonden. graag info!
icon

Beste antwoord door Charlene 22 May 2013, 10:10

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Je probeerd over te stappen van Simyo prepaid naar Simyo Sim only?
Heb je dit gedaan volgens deze methode?
http://www.simyo.nl/klantenservice/veelgestelde-vragen/prepaid/overstappen_naar_simyo_sim-only
Je probeerd over te stappen van Simyo prepaid naar Simyo Sim only?
Heb je dit gedaan volgens deze methode?
http://www.simyo.nl/klantenservice/veelgestelde-vragen/prepaid/overstappen_naar_simyo_sim-only


hallo
ja, die procedure heb ik gevolgd, ds dan moet het vanzelf goedkomen! vind wel jammer, dat dat er niet bij vermeld staat, want zo kom je weer aan het zoeken, in ieder geval bedankt voor de snelle reactie!
Reputatie 3
Badge +9
Dat wat er niet bij vermeld staat kroeskop?

p.s. ik ga er vanuit dat als je deze methode hebt gevolgd de overstap normaal is verlopen. Dus nu maar even afwachten...
Hoi, hoi,
Van wat er niet bij stond, bedoelde ik het nummerbehoud.
Badge +8
hallo,
graag wil ik mijn nummer behouden van de prepaidkaart. formulier ingevuld maar geeft  geen sim only aan als provieder. dus mijn formuilier is niet verzonden. graag info!


hallo
ja, die procedure heb ik gevolgd, ds dan moet het vanzelf goedkomen! vind wel jammer, dat dat er niet bij vermeld staat, want zo kom je weer aan het zoeken, in ieder geval bedankt voor de snelle reactie!


Hoi kroeskop,

Uit je berichtje begrijp ik dat je je prepaid-aansluiting wilt omzetten naar een Simyo simonly?
Dat kun je doen op de manier die Martijn® aangeeft. Je logt in op Mijn Simyo met je prepaidnummer, en kiest op de overzichtspagina de blauwe knop Overstappen naar Sim only. Je hoeft dan geen formulier voor nummerbehoud in te vullen. Wij maken alles dan binnen twee werkdagen voor je in orde.
Ik zie nog niet dat je die procedure hebt gevolgd.

Kun je nog even laten weten of het gelukt is?

Groetjes,

Charlene
Ja, deze procedure heb ik maandag gevolgd!
Reputatie 3
Badge +9
Ik hoop dat alles nog lukt voor de nieuwe maand, dan kun je mooi met een nieuwe bundel starten 🙂
Badge +8
Ja, deze procedure heb ik maandag gevolgd!

Hoi Kroeskop,

Zoals ik al berichtte, zie ik dat niet in het systeem terug. Of gaat het niet om het telefoonnummer waar je mee bent ingelogd?
Kun je het nog een keertje proberen?

Groetjes,

Charlene
Ik ben vast iets vergeten, maar staat alles wat je moet doen dan op dat formulier ook vermeld? Ik vind het nog steeds niet overzichtelijk! Want wat moet er nog meer aangevinkt worden dan?
Ik heb nu ook nog geen nieuwe simkaart ontvangen , nog maar een keertje proberen dan. Ik krijg dan toch niet 2 x een abonnement afgesloten.
heb nu alles weer doorlopen, maar kan het contract niet bevestigen, foutje op de pagina! so what simpel simyo?
Badge +8
Ik ben vast iets vergeten, maar staat alles wat je moet doen dan op dat formulier ook vermeld? Ik vind het nog steeds niet overzichtelijk! Want wat moet er nog meer aangevinkt worden dan?

Hoi kroeskop,

Als het goed is, zegt het systeem precies wat je moet invullen en moet kiezen, nadat je op de overstapknop drukt.
Je hebt al een actieve bankrekening, dat kan ik zien.
Heb je daarna bij het kiezen van je abonnementsvorm wel overal iets gekozen?

Je begint bovenaan en kiest een jaar of een maand,
dan kies je een belbundel,
dan kies je een internetbundel (wil je die niet, kies dan "geen")
dan kies je een smsbundel (wil je die niet, kies dan "geen")
en als je alles gekozen hebt, kun je dat onderaan bevestigen.

Kun je het nog eens proberen, en als je dan vastloopt, kun je me vertellen waar het precies mis gaat?

Groetjes,
Charlene

Reageer