.

Beantwoord

nummerbehoud nog mogelijk als nummer is afgesloten

  • 25 October 2012
  • 3 reacties
  • 674 Bekeken

Beste Simyo,

Ik heb net een abonnement bij jullie afgesloten. Hierbij heb ik nummerbehoud aangevraagd. Deze was afgewezen de reden was: nummer is afgesloten. dit klopt omdat mijn abonnement al afgelopen was. Nu heb ik het nogmaals aangevraagd. maar ik verwacht dat ik weer het zelfde antwoord krijg.
Is het nog wel mogelijk om nummerbehoud aan te vragen als ik al afgesloten ben? zo ja hoe doe ik dat?
IK ben 23-10-2012 afgesloten.

Met vriendelijke Groet,
Nienke
icon

Beste antwoord door Alex 26 October 2012, 13:17

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Nienke,

Hiervoor zou je contact op moeten nemen met je vorige provider. Je kunt de vorige provider vragen of het telefoonnummer technisch gezien nog over gezet kan worden. Graag ontvangen we een bericht van je zodat we eventueel een nieuw verzoek in kunnen dienen.

Groetjes,

Alex
Welkom op het forum Nienke,

Hiervoor zou je contact op moeten nemen met je vorige provider. Je kunt de vorige provider vragen of het telefoonnummer technisch gezien nog over gezet kan worden. Graag ontvangen we een bericht van je zodat we eventueel een nieuw verzoek in kunnen dienen.

Groetjes,

Alex



Hallo Alex,

ik heb besloten om af te zien van nummerbehoud. hiervoor heb ik al gebeld met de klantenservice, maar ik zou terug gebeld worden dat is niet gebeurt. daarnaast ben ik benieuwd of ik gelijk mijn bundel kan gebruiken wanneer mijn tijdelijke nummer omgezet wordt naar een vast nummer. Ik hoop dan ook dat ik snel binnen mijn bundel kan bellen/smsen en internetten.

Met vriendelijke groet,
Nienke
Reputatie 5
Badge +10
Hoi nienke10-4,

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met de telefonische klantenservice. Je bundels zijn nu actief en kunt volledig gebruik maken van het abonnement.

Groetjes,

Alex

Reageer