.

Beantwoord

Nummerbehoud niet mogelijk omdat nummer niet actief is, wat kan ik doen?

  • 23 December 2022
  • 1 reactie
  • 74 Bekeken

Hallo,

 

Mijn aanvraag voor nummer behoud is helaas door jullie afgekeurd.

Omdat het nummer niet meer actief is.

 

Maar wat ik niet snap is dat het mijn oude nummer is wat ik ook bij jullie had.

Ik had helaas daar omstandigheden heer geen gebruik meer van gemaakt dus hij was verlopen met het geld wat er nog op stond.  Jammer dan en dacht dan best ik toch een nieuwe

Als jullie daar dan ter verificatie nu een SMS naar sturen naar dat nr. zal deze nooit beantwoord kunnen worden.

Het nummer is nog steeds niet in gebruik door iemand anders.

Kunnen jullie alsnog dit nummer weer actief maken en koppelen aan mij.

 

Groet, Edwin.

icon

Beste antwoord door Roeqajja 23 December 2022, 15:23

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @edwin van der werf,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt, ik leg je uit hoe het werkt.

Als je nummer niet meer actief is, kun je hier geen nummerbehoud voor aanvragen. Voor het aanvragen van nummerbehoud dient je nummer namelijk actief te zijn. Ik heb even voor je nagekeken of wij je nummer nog kunnen heractiveren, maar deze is al beëindigd sinds augustus. Meestal kunnen wij binnen één maand je nummer nog heractiveren, maar dit is nu al een aantal maanden geleden waardoor dit niet meer mogelijk is.

Wat ik voor je kan doen is, ik kan het nummerbehoud annuleren zodat het tijdelijke nummer je definitieve nummer wordt. En ik kan het beltegoed wat je nog over had op je oude aansluiting terug laten storten. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je persoonlijke gegevens? Dan regel ik dit voor je! 😊

Groetjes,
Roeqajja

Reageer