Skip to main content

.

Ik heb nummerbehoud aangevraagd, maar ik krijg melding dat mijn oude provider dit verzoek heeft afgewezen omdat het opgegeven klantnummer niet bekend is. Hoe kan ik toch mij oude nummer behouden?

Beste ​@pietarie misschien even het goede klantnummer aan je nieuwe provider doorgeven.

Klantnummers staan in de regel op de mobiele factuur en anders in je persoonlijke portal bij de betreffende provider.

Succes.

Beste Jan,

Bedoel je dan dat ik het klantnummer van Simyo (nieuwe provider) doorgeef aan oude provider?

Beste Jan,

Bedoel je dan dat ik het klantnummer van Simyo (nieuwe provider) doorgeef aan oude provider?

Nee, hij bedoeld dat je contact opneemt met jouw oude provider en daar vraagt naar welk klantennummer zij graag willen dat Simyo doorgeeft bij de nummerbehoud aanvraag. Zodra je dat weet kun je dat klantennummer doorgeven aan Simyo, zodat ze het nogmaals kunnen aanvragen. Met de juiste gegevens zou het immers goed moeten gaan.

Hi ​@pietarie,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen.

Ik zie dat je correct bent geïnformeerd door ​@JanD en ​@Groentjuh. Bedankt voor jullie hulp heren! 

Zodra je je klantnummer van je oude provider hebt, kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens. Ik zal dan een nieuw nummerbehoud verzoek voor je indienen. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Reageer