Skip to main content

.

Vraag

nummerbehoud niet gelukt, wat nu?

  • 27 december 2024
  • 4 reacties
  • 42 Bekeken

Ik heb nummerbehoud aangevraagd, maar ik krijg melding dat mijn oude provider dit verzoek heeft afgewezen omdat het opgegeven klantnummer niet bekend is. Hoe kan ik toch mij oude nummer behouden?

Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

4 reacties

  • 814 reacties
  • 27 december 2024

Beste ​@pietarie misschien even het goede klantnummer aan je nieuwe provider doorgeven.

Klantnummers staan in de regel op de mobiele factuur en anders in je persoonlijke portal bij de betreffende provider.

Succes.

 


  • auteur
  • Beginner
  • 1 reactie
  • 27 december 2024

Beste Jan,

 

Bedoel je dan dat ik het klantnummer van Simyo (nieuwe provider) doorgeef aan oude provider?


Forum|alt.badge.img+10
  • Forum expert
  • 4053 reacties
  • 27 december 2024
pietarie schreef:

Beste Jan,

 

Bedoel je dan dat ik het klantnummer van Simyo (nieuwe provider) doorgeef aan oude provider?

Nee, hij bedoeld dat je contact opneemt met jouw oude provider en daar vraagt naar welk klantennummer zij graag willen dat Simyo doorgeeft bij de nummerbehoud aanvraag. Zodra je dat weet kun je dat klantennummer doorgeven aan Simyo, zodat ze het nogmaals kunnen aanvragen. Met de juiste gegevens zou het immers goed moeten gaan.


Roeqajja
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 2572 reacties
  • 27 december 2024

Hi ​@pietarie,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen.

Ik zie dat je correct bent geĂŻnformeerd door ​@JanD en ​@Groentjuh. Bedankt voor jullie hulp heren! 

Zodra je je klantnummer van je oude provider hebt, kun je mij een privĂ©bericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens. Ik zal dan een nieuw nummerbehoud verzoek voor je indienen. đź™‚

Groetjes,
Roeqajja


Reageer