Duurt het gewoon langzamer of is er wat mis gegaan?
Beste antwoord door Alex
Bekijk originele reactieBeste antwoord door Alex
Bekijk originele reactieIk wil niet brutaal doen maar word ik nog geholpen?
Ik heb nummerbehoud aangevraagd en hij zou op 30-10-12 worden overgezet, maar ik heb nog geen internet, smsjes en als ik probeer te bellen krijg ik te horen: Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld.
Duurt het gewoon langzamer of is er wat mis gegaan?
Welkom op het forum Amil,
Je aansluiting is geblokkeerd wegens hoogverbruik. Volgens onze gegevens heb je gebruik gemaakt van internet voor dat je telefoonnummer was over gezet. We hanteren dan de buiten de bundel tarieven. We kunnen niet zien welke app of site het internet verbruik heeft veroorzaakt. Het verbruik heeft echter wel via je simkaart plaats gevonden. Ik heb je een email gestuurd met daarin instructies over hoe je weer kan worden aangesloten.
I have exactly the same problem. My number should also be ported on 30-10-12 but since then both my old and new sim cards are disconnected from any service. I'd really like to know what's going on there.
Welcom to our forum lars jaffke,
Your number is succesfully transfered to our system and your simcard is active. Can you tell me what kind of message you get when you try to call?
Ik heb hetzelfde zie mijn topic. Het zou dus ook 1 november moeten worden overgezet maar nu nog STEEDS niet gebeurd!!!!!!!!
Welkom op het forum bozeklant123,
Volgens onze gegevens is je telefoonnummer actief op je Simyo prepaid simkaart. Het is mogelijk dat het inloggen nog niet lukt, maar je zou wel gewoon moeten kunnen bellen/sms/internetten. Wat voor melding krijg je precies als je probeert te bellen?
Groetjes,
Alex
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.