Wegens zeer slechte service heb ik het abonnement binnen de gestelde termijn geannuleerd. Helaas konden ze de nummer transportering niet meer terugdraaien en staat de simkaart die eerst van vodafone was sinds vandaag op hun naam.
Ze hebben me vlak na de aanvraag van het abonnement een simkaart toegestuurd, alleen is die nooit aangekomen.
Voor een nieuwe simkaart moet ik 15! euro betalen. Ik moet dus betalen voor een simkaart bij een provider waar ik geen abonnement heb, alleen om het
simkaartnummer te krijgen zodat ik bij een andere provider een abonnement kan afsluiten....
Op berichten via de website reageren ze niet, ik kan niet met ze bellen, om de 1 of andere reden weigert mijn andere prepaid simkaart 0900 nummers. Ik heb niemand anders die voor me kan bellen anders had ik die optie wel gekozen.
Ik had speciaal voor een abonnement dit simkaartje aangeschaft omdat het een makkelijk nummer is.
Ik heb nu bij jullie een abonnement afgesloten, maar nummerbehoud zit er denk ik dan niet in aangezien het simkaartnummer niet meer klopt.
Op zich wil ik wel van nummerbehoud afzien, maar dan krijg ik een nummer toegewezen wat vast niet zo fijn is als het nummer wat ik zelf had uitgezocht. Wat nu?
Beste antwoord door Dries
Bekijk originele reactie