.

Beantwoord

Nummerbehoud maar geen simkaartnr

  • 3 October 2014
  • 2 reacties
  • 229 Bekeken

Ik heb een prepaid simkaart van Vodafone. Op dit nummer heb ik een abo van simpel.nl aangevraagd.
Wegens zeer slechte service heb ik het abonnement binnen de gestelde termijn geannuleerd. Helaas konden ze de nummer transportering niet meer terugdraaien en staat de simkaart die eerst van vodafone was sinds vandaag op hun naam.

Ze hebben me vlak na de aanvraag van het abonnement een simkaart toegestuurd, alleen is die nooit aangekomen.
Voor een nieuwe simkaart moet ik 15! euro betalen. Ik moet dus betalen voor een simkaart bij een provider waar ik geen abonnement heb, alleen om het
simkaartnummer te krijgen zodat ik bij een andere provider een abonnement kan afsluiten....

Op berichten via de website reageren ze niet, ik kan niet met ze bellen, om de 1 of andere reden weigert mijn andere prepaid simkaart 0900 nummers. Ik heb niemand anders die voor me kan bellen anders had ik die optie wel gekozen.

Ik had speciaal voor een abonnement dit simkaartje aangeschaft omdat het een makkelijk nummer is.
Ik heb nu bij jullie een abonnement afgesloten, maar nummerbehoud zit er denk ik dan niet in aangezien het simkaartnummer niet meer klopt.

Op zich wil ik wel van nummerbehoud afzien, maar dan krijg ik een nummer toegewezen wat vast niet zo fijn is als het nummer wat ik zelf had uitgezocht. Wat nu?
icon

Beste antwoord door Dries 6 October 2014, 10:39

Bekijk originele reactie

2 reacties

Heb net bericht via de mail. Het nummer wat ik krijg is idd niet zo fijn als wat ik zelf heb uitgezocht 😞
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Noorderlinge,

Welkom op het forum! Ik heb je topic verplaatst naar het Nummerbehoud subforum. Hier kunnen andere bezoekers je vraag makkelijker vinden :)

Je hebt nu helemaal geen nummerbehoud aangevraagd op je Simyo Sim Only abonnement. Je gebruikt nu dus al een telefoonnummer van ons. Als ik het goed begrijp heb je geen lopend contract bij Simpel? Dat zou betekenen dat je nog wel je oude telefoonnummer terug zou moeten kunnen krijgen. Simpel moet dan wel je telefoonnummer actief hebben staan.

Je zou dit van te voren kunnen controleren bij Simpel, dan weet je zeker dat het in één keer goed gaat. Als je ze echt niet te pakken krijgt, kun je ook zelf alvast een aanvraag indienen bij ons. Wij vragen dan alsnog je 06-nummer op bij Simpel. Ik kan je niet garanderen dat dit lukt, maar je kan het wel proberen. Dit is immers een gratis dienst die we aanbieden.

Wees er wel van bewust dat je telefoonnummer maximaal één maand (ongeveer) nog actief blijft. Als je dit wil, doe het dan zo snel mogelijk.

Log in op Mijn Simyo > Mijn instellingen & simkaart en klik op 'aanvragen nummerbehoud'. Vul vervolgens alle benodigde gegevens in. Als je dit niet hebt, neem dan contact op met Simpel. Alleen als we alle gegevens hebben kunnen we een aanvraag voor je doen.

Laat je weten of ik je zo goed heb geholpen en wat je besluit om te doen?

Reageer