.

Beantwoord

Nummerbehoud geen Simyo prepaid selectie

  • 22 January 2013
  • 3 reacties
  • 173 Bekeken

Hallo,
Ik heb bijna exact hetzelfde als velen hier op het forum.Ā  Bij het aanvragen vandaag van een abonnement op 21-01-2013 had ik via de website (met inloggen in mijn simyo) een Ā“Simyo 100 met Internetbundel 200Ā” aangegeven en mijn prepaid simyo nummer te behouden.
Bij deze invoer van nummerbehoud werd er gevraagd om de vorige provider te selecteren maar Simyo staat daar niet tussen ! Ik kwam dus niet verder .
Ook het huidige simkaartnummer wordt niet herkend ! Het is een simkaart van Simyo . Toen heb ik KPN/HI geselecteerd, en de aanvraag "er door gedrukt".
Het is wel de bedoeling om mijn prepaidnummer 06* van Simyo om te laten zetten naar het Ā“Simyo 100 + Internetbundel 200Ā” abonnement.
Mijn vraag is eveneens om dit alsnog te herstellen door Simyo zodat het (Simyo) prepaidnummer 06* geporteerd wordt naar het aangevraagde nieuwe (Simyo) abonnement waarvan de 0,01 betaling wel al heeft plaats gevonden.
Dit lijkt mij toch echt een "bug"op de site die door Simyo asap moet worden opgelost.
Ik heb eveneens een mail gestuurd naar de porteringen@simyo . Nog niets van terug gehoord.
Nieuwe simkaart heb ik inmiddels in huis.

Wat moet ik nu doen ?
Nieuwe simkaart wel of niet activeren ?
icon

Beste antwoord door Alex 24 January 2013, 14:25

Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

3 reacties

Hallo Simyo,

Ondanks berichten hier op het forum, en een mail die ik had gestuurd naar [email]porteringen@simyo.nl[/email] , krijg ik toch een afwijzing voor nummerbehoud van de afdeling porteringen.

Dit gaat helemaal fout en/of er wordt langs elkaar heen gewerkt.
Graag z.s.m. nummerbehoud alsnog regelen svp.
Dank u.
Voor ik het vergeet, ik hebĀ  2 ticketnummers van Simyo voor hetzelfde probleem.

355932 en 357376
Reputatie 5
Badge +10
Hoi speedo,

Omdat je dezelfde vragen in andere topics hebt gesteld en ze daar ook behandeld zijn, zal ik dit topic sluiten.

De topics waar je vragen zijn behandeld kun je hier en hier vinden.

Groetjes,

Alex