.

Beantwoord

Nummerbehoud gaat volgens mij niet goed!

  • 25 September 2012
  • 1 reactie
  • 351 Bekeken

Beste,

Ik heb bij Simyo een simonly abbonement afgesloten. Mijn huidige contract bij Vodafone (abbonement) loopt af per 26-09-2012. Nu heb ik aangegeven bij bestelling dat ik nummerbehoud wens. Nu bij het activeren kan ik pas een datum voor nummerbehoud kiezen 33 (!) dagen na vandaag? Ik heb dit dus nu pas kunnen instellen op 30-10-2012. Kortom, zit ik na morgen een maand zonder mijn nummer? Waarom kan nummerbehoud niet overgaan per 26-09-2012 (datum waarop contract afloopt bij Vodafone), zit ik straks zonder nummer, zit ik met dubbele kosten nu? Ik heb van Vodafone ook geen bericht gehad dat er om nummerbehoud is gevraagd.

Kortom, ik ben bang dat ik straks zonder nummer zit en vraag me af waarom nummerbehoud pas na 33 dagen over kan gaan? Moet ik straks na 26-09-2012 door met mijn huidige vodafone nummer, moet ik aan de slag met mijn tijdelijke nummer terwijl dit kosten heeft buiten de bundel of wat moet ik doen?

Hulp is graag gewenst, want ik snap niks van deze situatie en met name de lange duur voor overzet van nummerbehoud van 33 dagen....
icon

Beste antwoord door Alex 27 September 2012, 16:59

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Sleehond,

Als je gebruik maakt van nummerbehoud zorgen wij dat het abonnement bij je vorige provider wordt opgezegd. Dit gebeurt niet als je je abonnement al zelf hebt opgezegd. Als dit het geval is, hoor ik dit graag van je. Dan kunnen we een nieuw verzoek indienen en het over zet termijn verkorten naar 5 werkdagen ivm opzegging.

Groetjes,

Alex

Reageer