.

Beantwoord

nummerbehoud gaat pas over in 2013

  • 9 November 2012
  • 8 reacties
  • 458 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik heb 3 abonnement tegelijk afgesloten, dit is voor zakelijk gebruik.  Mijn bestaande abonnementen lopen op 22-12-2012 af, nadat alle 3 de nummers 2 keer porteringen heeft gehad heb ik uiteindelijk bericht gehad dat mijn nummer wel overgezet kunnen worden naar mijn Simyo simkaart, maar dit kan pas op 24-1-2013*.

Kan dit verkort worden naar 22-11-2012? Graag een passende oplossing, ( zeker gezien het over een zakelijk gebruik gaat.)




*Uw vorige provider liet ons weten dat we uw huidige nummer 06********* over kunnen zetten naar uw Simyo simkaart. Het overzetten zal gebeuren op: 24-01-2013.
icon

Beste antwoord door Arie 12 November 2012, 14:04

Bekijk originele reactie

8 reacties

Badge +2
Beste ahvb,

Zoals je zelf aangeef zijn dit zakelijke abonnementen bij je vorige provider. Bij zakelijke abonnementen heb je een opzegtermijn van 3 maanden. Hier houden zij je aan. Wij adviseren je voor meer informatie contact met je vorige provider op te nemen.

Groetjes,

Arie
help help help, ik heb nummerbehoud aan gevraagt, dit is afgewezen, en hoe nu verder.. ik wil evt ook het nieuwe nummer wel houden.maar krijg geen contact met jullie erg slecht. was altijd te vreden maar nu niet meer.
natsacha
Badge +6
help help help, ik heb nummerbehoud aan gevraagt, dit is afgewezen, en hoe nu verder.. ik wil evt ook het nieuwe nummer wel houden.maar krijg geen contact met jullie erg slecht. was altijd te vreden maar nu niet meer.
natsacha


Beste Zonnetje72,

Welkom op het forum!
Volgens de gegevens zie ik dat je wilt overstappen van Simyo prepaid naar Simyo abonnement. Sinds kort kan deze overstap via een link die zichtbaar is op de persoonlijke pagina van je prepaid aansluiting. Zie volgende link voor meer informatie dit topic.
De technische afdeling zal er voor gaan zorgen dat je na half 6 gebruik kan maken van je te behouden telefoonnummer op de nieuwe simkaart.
Hallo Natascha,
ik heb even gekeken,op mijn prepaid,maar hier moet ik weer helemaal op nieuwe een abonnement afsluiten, en ik heb al een nieuwe simkaart thuis liggen die ,ik zaterdag heb gekregen. hoor graag wat ik moet doen om mijn nummer te behouden, of gewoon het nieuwe nummer kan gebruiken.
groeten natascha.

help help help, ik heb nummerbehoud aan gevraagt, dit is afgewezen, en hoe nu verder.. ik wil evt ook het nieuwe nummer wel houden.maar krijg geen contact met jullie erg slecht. was altijd te vreden maar nu niet meer.
natsacha


Beste Zonnetje72,

Welkom op het forum!
Volgens de gegevens zie ik dat je wilt overstappen van Simyo prepaid naar Simyo abonnement. Sinds kort kan deze overstap via een link die zichtbaar is op de persoonlijke pagina van je prepaid aansluiting. Zie volgende link voor meer informatie dit topic.
De technische afdeling zal er voor gaan zorgen dat je na half 6 gebruik kan maken van je te behouden telefoonnummer op de nieuwe simkaart.
Nou het nummer doet nog steeds niet hoor, en kan jullie ook niet berijken,erg slacht allemaal.
ga het denk ik maar terug sturen.
natascha
Badge +2
Beste zonnetje72,

Wij zullen het prepaidnummer voor je overzetten naar het kaartje van het nieuwe abonnement. Dit zal voor half 6 vandaag gebeuren. Op het moment dat je geen bereik meer hebt op de prepaidkaart is het nummer overgezet naar het abonnement.

groetjes,

Arie
Hallo Arie,
bedankt voor je reactie, mijn prepaidkaart is nu uit geschakeld,mijn abonnement is nu in werking,alllen kan ik het oude nummer niet gebruiken,dit geeft geen gehoor.
het nieuwe nummer wel. maar ik moet nog wel met mijn oude nummer inlogen op de site.?????
grt natascha
Reputatie 2
Badge +1
Hey zonnetje72,

Volgens onze gegevens is jouw nummerbehoud inmiddels volledig uitgevoerd en kan je ook correct gebruik van jouw aansluiting maken. Zou je jouw toestel uit en in kunnen schakelen en kunnen controleren of dit het geval is?

Reageer