.

Beantwoord

Nummerbehoud, buiten de bundel?

  • 10 September 2012
  • 1 reactie
  • 337 Bekeken

Beste,

mijn abbo bij Hi is afgelopen per 4 september. Gelukkig maar, want ik betaalde me scheel aan al dat bellen.
Zo zie je maar, een sociaal leven heeft ook zijn nadelen.

Nu kan mijn oude nummer pas per 24-9 overgezet worden, wat ik wel prima vind. 2 weken met een tijdelijk nummer leven is niet zo'n ramp.
Nadeel is echter wel, dit betekend dat ik per vandaag ( signaal Hi was ineens weg, goh.. ) tot de 24e buiten de bundel bel/sms en internet?
Zou betekenen dat ik dus in de auto 2 weken lang geen Facebook kan checken? En op het station kan whatsappen?
Want ik heb dan wel bereik, maar de kosten zullen dan de pan uitlopen.
Zouden jullie mij opheldering kunnen geven of dit dan mee word genomen naar het nieuwe nummer ( dus binnen de abbo kosten valt ) of dat dit daadwerkelijk 2 weken lang afzien word?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Alex 11 September 2012, 16:03

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum thijsskaap,

Als je gebruik maakt van de Simyo aansluiting voordat het telefoonnummer is over gezet, valt het verbruik buiten de bundel. De kosten kunnen dan inderdaad aardig oplopen. Je abonnement gaat immers pas in op het moment dat je telefoonnummer is over gezet. Ik begrijp uit je reactie dat je abonnement al is beëindigd bij Hi. In dat geval kunnen we een nieuwe aanvraag voor nummerbehoud indienen met het verzoek om het telefoonnummer per 5 werkdagen over te zetten.

Zou je mij een privé bericht willen sturen als je dit wilt?

Groetjes,

Alex

Reageer