Skip to main content

Ik kreeg melding dat ik nummer niet kan behouden. Kan ik het nieuwe nummer dan gaan behouden en nummerbehoud annuleren?

Ik zou eerst nagaan waarom je je oude nummer niet kan behouden, en hoe erg je dat vindt.


@Noura Sowieso, als je nummerbehoud niet is goed gekeurd, heb en houd je je tijdelijke nummer van Simyo.

Maar, zoals @wimj12 aangeeft, wat is de reden van je afgekeurde aanvraag tot behoud van je nummer? Had je misschien bij je vorige provider zelf je aansluiting opgezegd?


Of heb je een contract wat nog een flinke tijd doorloopt?

 

Dit is trouwens reactie nummer 1000 van mij in dit forum.


Hoi @Noura,

Bedankt voor je bericht. Ik heb even op je aansluiting gekeken en ik zie dat je nummerbehoud is afgewezen omdat je de sms-code die wij versturen niet op tijd hebt teruggestuurd. Ik zou een nieuw verzoek voor nummerbehoud kunnen indienen voor je, je kunt mij hier een privébericht voor sturen met je persoonlijke gegevens. Je krijgt dan een nieuwe sms-code, belangrijk is dat je deze dan binnen 24 uur terug sms’t. Binnen 2 werkdagen ontvang je dan een e-mail me het resultaat van je nummerbehoud. Mocht je toch van het nummerbehoud afzien, dan kun je mij hier ook een privébericht voor sturen. Ik maak dit dan in orde voor je. Je tijdelijke nummer wordt dan je definitieve nummer.

Bedankt voor de hulp en informatie! @RicoK en @wimj12 

Groetjes,
Roeqajja


Reageer