-
-
Startend Simyaan
-
3 reacties
Ik had een prepaid-simkaart bij tele2, maar die was verlopen. Mij werd toen aangeraden om een nieuwe simkaart te kopen en dan nummerbehoud aan te vragen. Ik heb dus een prepaid simkaart bij simyo gekocht en nummerbehoud van mijn oude nummer aangevraagd. Ik heb nu een mailtje gekregen dat mijn aanvraag voor nummerbehoud is afgewezen met als reden opgegeven door m'n vorige provider: "nummer is afgesloten". Ja, dat het was afgesloten wist ik al, maar dan kan het toch wel overgezet worden, want het wordt toch niet al door iemand anders gebruikt?
Maar blijkbaar gaat dat dus niet. Moet ik nu verder nog iets doen om toch gewoon mijn simyo simkaart te kunnen gebruiken (zonder extra kosten)? Er staat in de e-mail dat als je sim-only hebt aangevraagt, je contact moet opnemen met de klantenservice, maar ik heb prepaid (wel alleen een simkaart en geen toestel erbij).