.

Beantwoord

nummerbehoud afgewezen

  • 3 September 2012
  • 5 reacties
  • 729 Bekeken

Badge
Graag vraag ik u om mijn nummer behoud te annuleren.
dit ivm anulering maar vindt het huidige nummer die momenteel op het simkaartje zit toch ook wel makkelijk.

Graag een goedkeuring zodat ik weet dat mijn bundel in gegaan is zodat ik via mijn belbundel kan gaan bellen.
icon

Beste antwoord door Alex 7 September 2012, 14:45

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge
Graag vraag ik u om mijn nummer behoud te annuleren.
dit ivm sfwijzing nummerbehoud, maar vindt het huidige nummer die momenteel op het simkaartje zit toch ook wel makkelijk.

Ik snap eigenlijk alleen niet hoe het kan dat mijn nummerbehoud gewijgerd is door de oude provider terwijl simyo zelf de oude provider is.

oude nummer die ik over wilde zetten is 06*
nieuwe nummer is 06*.

Maar als u mijn bel bundel in kan laten gaan en nummerbehoud kan annuleren is dat ook goed.


        
Badge
Ik wil mijn nummer behoud annuleren ben nu al 2 weken aan het wachten begin nu echt mijn geduld te verliezen heb al eerder een contract gehad bij simyo en ben over gestapt naar een andere provider tot ik weer contact kreeg met simyo ivm nummer behoud die mij beloofde dat alles netjes opgelost zou worden en ben ik weer terug over gestapt naar simyo met heel veel spijt echt de service is zeer slecht dit is nog zacht uitgedrukt ik adviseer simyo om mijn abonnement per direct in te laten gaan en nummerbehoud te annuleren . Anders zijn wij van plan om stappen te gaan ondernemen met andere simyo gebruikers mensen die hier nog aan mee willen doen kunnen mij mailen om stappen te gaan ondernemen tegen simyo. Mail naar *email adres* met hoe meer mensen wij zijn hoe sterker wij staan.
Mijn oom is advocaat en is bereid om mij bij te staan tegen de aanklacht tegen simyo en zo zijn er nog 12 mensen die zich gemeld.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi tegelzetbedrijf,

Allereerst mijn excuses voor de late reactie. Het te behouden telefoonnummer kun je niet over laten zetten omdat dit al bij een Simyo abonnement hoort. Je kunt geen Simyo abonnement over laten zetten naar een ander Simyo abonnement. Je nummerbehoud aanvraag is daarom afgewezen. Als je wilt kunnen we je tijdelijke telefoonnummer activeren zodat je dit telefoonnummer kunt gaan gebruiken als je definitieve telefoonnummer. Kun je mij of een andere moderator dan een privé bericht sturen met daarin je akkoord en je opgegeven legitimatienummer?

Off-topic. Ik heb je telefoonnummers en email adres verwijderd, omdat het niet is toegestaan om dergelijke gegevens op het forum te plaatsen.

Groetjes,

Alex
Badge
Bij deze geef ik jullie toestemming om mijn tijdelijke nummer definitief te maken.
Ik vindt het wel erg lang duren allemaal voordat je eindelijk een keer bericht krijgt .
Maar ik laat het hier niet bij zitten. Echter zijn wij met een aantal ex klanten en huidige klanten bezig simyo aansprakelijk te stellen.
Maar dit wordt nog vervolgt.
Toch wil ik jullie hartelijk bedanken voluit deze snelle reactie ,,, dus niet.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi tegelzetbedrijf,

Allereerst jammer om te horen dat je niet tevreden bent. We hopen je vragen in het vervolg sneller te kunnen beantwoorden. De technische dienst heeft je bundels geactiveerd. Je tijdelijke telefoonnummer is nu actief als je permanente nummer.

Groetjes,

Alex

Reageer