.

Beantwoord

Nummerbehoud afgewezen

  • 7 June 2013
  • 3 reacties
  • 495 Bekeken

Vraagje ik heb een afwijzing van nummerbehoud gehad.
Ik heb een prepaid account maar het nummer wordt gebruikt door mijn vrouw.
Aangezien zij een abonnement wilde met nummerbehoud (bij Simyo) heb ik een nieuw account aangemaakt en een abonnement afgesloten.
Daarbij heb ik het prepaid simkaartnummer doorgegeven voor het nummerbehoud.
Dit is nu afgewezen omdat ik waarschijnlijk via de overstapfunctie dat abonnement had moeten regelen. Alleen wist ik niet of dat kon vandaar dat ik een nieuw account aangemaakt had.
Hoe kan ik nu dat abonnement in laten gaan met nummerbehoud?
Moet ik de eerste aanvraag met het nieuwe account annuleren en alsnog via het prepaid account alles aanvragen?

p.s. de nieuwe simkaart voor het abonnement heb ik al in huis.


grt. Philip
icon

Beste antwoord door Charlene 10 June 2013, 09:12

Bekijk originele reactie

3 reacties

Ik had dezelfde fout gemaakt,heb mailtje na de klantenservice gestuurd en dag later was mijn nummer met mijn huidige simkaart al
Actief nadat ik de overstap service had gebruikt !

Pakketje met nieuwe simkaart had ik terug gestuurd !

Had niet gezien dat er een overstapservice was op de site !
Maar had de nieuwe sim ook nog niet geactiveerd op aanraden Simyo ivm bellen buiten bundel !

Ben dik tevreden nu. Maar was al tig jaren Prepaider bij Simyo !
Gr Wim
Bedankt voor je reactie, heb je gewacht met de overstap en terugsturen  simkaart todat je bericht had gehad van simyo of heb je dat direct gedaan?

grt. Philip
Badge +8
Vraagje ik heb een afwijzing van nummerbehoud gehad.
Ik heb een prepaid account maar het nummer wordt gebruikt door mijn vrouw.
Aangezien zij een abonnement wilde met nummerbehoud (bij Simyo) heb ik een nieuw account aangemaakt en een abonnement afgesloten.
Daarbij heb ik het prepaid simkaartnummer doorgegeven voor het nummerbehoud.
Dit is nu afgewezen omdat ik waarschijnlijk via de overstapfunctie dat abonnement had moeten regelen. Alleen wist ik niet of dat kon vandaar dat ik een nieuw account aangemaakt had.
Hoe kan ik nu dat abonnement in laten gaan met nummerbehoud?
Moet ik de eerste aanvraag met het nieuwe account annuleren en alsnog via het prepaid account alles aanvragen?

p.s. de nieuwe simkaart voor het abonnement heb ik al in huis.


grt. Philip
Ik had dezelfde fout gemaakt,heb mailtje na de klantenservice gestuurd en dag later was mijn nummer met mijn huidige simkaart al
Actief nadat ik de overstap service had gebruikt !

Pakketje met nieuwe simkaart had ik terug gestuurd !

Had niet gezien dat er een overstapservice was op de site !
Maar had de nieuwe sim ook nog niet geactiveerd op aanraden Simyo ivm bellen buiten bundel !

Ben dik tevreden nu. Maar was al tig jaren Prepaider bij Simyo !
Gr Wim


Hoi wolf23,

Zoals wimada zegt, dat is geen probleem. Je stuurt de nieuwe bestelde simkaart gewoon terug naar:

Simyo klantenservice
Postbus 58800
1040JA Amsterdam

Dan log je in met het prepaidnummer wat je wilt overzetten, en je gebruikt de overstapknop.
We maken dan alles in orde op de simkaart die je al hebt.

Ik zie nu ook dat ik je vraag hier niet helemaal had beantwoord. Als je een microsim nodig hebt voor je nieuwe telefoon, dan kun je op Mijn Simyo ook een vervangende simkaart aanvragen onder het kopje Mijn instellingen & Simkaart.
Maar kijk eerst even of er in de simkaart die je nu prepaid gebruikt, geen microsimkaartje zit wat je eruit kunt drukken.

Laat je nog even weten of het gelukt is?

Groetjes,
Charlene

Reageer