.

Beantwoord

Nummerbehoud afgewezen

  • 1 May 2013
  • 9 reacties
  • 465 Bekeken

Badge +1
kreeg net deze mail,  nummer even veranderd voor de privacy, wat moet ik hier mee

Je vorige provider heeft aangegeven dat we je huidige mobiele nummer 06-11111111  op dit moment niet kunnen overzetten naar je Simyo simkaart.


De reden opgegeven door je vorige provider is: Overstap prepaid naar postpaid gaat via persoonlijke prepaid pagina..


Simyo Sim Only klanten: LET OP! Neem contact op met onze Klantenservice indien je afziet van nummerbehoud! Besluit je namelijk met je Simyo simkaart en het bijbehorend mobiel nummer te gaan bellen, dan dienen je bel-, sms- en/of data bundel(s) te worden geactiveerd zodat je voordelig binnen je bundel kunt bellen.


Wil je alsnog je nummer behouden, dan verzoeken wij je ons de juiste gegevens te verstrekken via porteringen@simyo.nl zodat wij een nieuwe aanvraag kunnen indienen. Heb je vragen over de afwijzing, neem dan contact op met je vorige provider.


Met vriendelijke groet,

Het Simyo team
icon

Beste antwoord door Natascha 2 May 2013, 14:28

Bekijk originele reactie

9 reacties

Badge
Ik zou even bellen met je vorige provider. Blijkbaar moet je via de prepaid pagina van die provider nummerbehoud regelen?
Badge +1
ik  had prepaid bij simyo dus had geen andere provider
Badge +6
kreeg net deze mail,  nummer even veranderd voor de privacy, wat moet ik hier mee

Je vorige provider heeft aangegeven dat we je huidige mobiele nummer 06-11111111  op dit moment niet kunnen overzetten naar je Simyo simkaart.


De reden opgegeven door je vorige provider is: Overstap prepaid naar postpaid gaat via persoonlijke prepaid pagina..


Simyo Sim Only klanten: LET OP! Neem contact op met onze Klantenservice indien je afziet van nummerbehoud! Besluit je namelijk met je Simyo simkaart en het bijbehorend mobiel nummer te gaan bellen, dan dienen je bel-, sms- en/of data bundel(s) te worden geactiveerd zodat je voordelig binnen je bundel kunt bellen.


Wil je alsnog je nummer behouden, dan verzoeken wij je ons de juiste gegevens te verstrekken via [email]porteringen@simyo.nl[/email] zodat wij een nieuwe aanvraag kunnen indienen. Heb je vragen over de afwijzing, neem dan contact op met je vorige provider.


Met vriendelijke groet,

Het Simyo team


Hoi Elmoos,

De reden dat je deze afwijzing hebt gekregen is omdat het overstappen van prepaid naar een abonnement niet meer gaat zoals jij deze hebt aangevraagd. Het overstappen dient te gebeuren via de persoonlijke pagina. De afdeling nummerbehoud zal er voor zorgen dat je telefoonnummer wordt overgezet op 3 mei van prepaid naar abonnement.

@ Sandertju bedankt voor het meedenken.
Badge +1
dankje Natascha, fijn dat jullie snel reageren, ga weer verder met behangen
Badge +1
ook net mail gehad net dat mijn nummer morgen wordt overgezet
Badge +6
Hoi Elmoos,

Graag gedaan. Ben je al klaar met behangen?
Badge +1
ja ben klaar,  was maar een klein muurtje 3 banen, heb daar een bloemen patroon opgeplakt om de kamer wat op te fleuren,  moest dus op patroon plakken dat was het lastigste
Reputatie 7
Badge +9
Beetje OT, wel passend bij bloemetjesbehang 🆒
Badge +6
Hoi Elmoos,

Ja behangen met patronen is altijd lastig.

@ Franswon hahahaha!!

Reageer