.

Beantwoord

Nummerbehoud aangevraagd

  • 14 December 2013
  • 3 reacties
  • 475 Bekeken

Hallo,

Ik heb mijn nummerbehoud vorige maand aangevraagd bij simyo, nu is mijn huidige abbonoment afgelopen bij Vodafone, maar helaas mijn simyo doet het niet.. Nu zegt simyo dat mijn abbonement van simyo pas de 15e ingaat, en ben ik nu dus niet bereikbaar??? Hoe kan dit? Ik heb aangegeven dat ik hem 13 december wil in laten gaan met nummerbehoud en dat was goed?
icon

Beste antwoord door Charlene 16 December 2013, 13:24

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +8
Hallo,

Ik heb mijn nummerbehoud vorige maand aangevraagd bij simyo, nu is mijn huidige abbonoment afgelopen bij Vodafone, maar helaas mijn simyo doet het niet.. Nu zegt simyo dat mijn abbonement van simyo pas de 15e ingaat, en ben ik nu dus niet bereikbaar??? Hoe kan dit? Ik heb aangegeven dat ik hem 13 december wil in laten gaan met nummerbehoud en dat was goed?


Hoi J. Waltman,

Kan het zo zijn dat je je aanvraag nummerbehoud bij ons nog niet had afgemaakt?
Het lijkt er nu op dat je bij het activeren de 13de, je aanvraag hebt afgemaakt. Verder zie ik geen eerdere aanvraag staan, helaas. Maar ik begrijp uit je bericht hier dat je Vodafone nummer al is afgesloten? Dan wordt het wat moeilijker om je nummer over te nemen. Als je nummer daar namelijk niet meer actief is, dan wordt de lopende aanvraag afgewezen.
Wat je nu het beste doet, is contact opnemen met Vodafone, om je nummer daar weer actief te krijgen. Bijvoorbeeld als Prepaid. Dan neem je contact met ons op en kunnen we proberen om het nummer zo snel mogelijk over te nemen. Ik kan je nu nog geen termijn beloven, dat hangt ook een beetje van Vodafone af, en kun je daar navragen.

Laat je het weten wat zij zeggen?

Groetjes,
Charlene
Hallo,

Ik heb mijn nummerbehoud vorige maand aangevraagd bij simyo, nu is mijn huidige abbonoment afgelopen bij Vodafone, maar helaas mijn simyo doet het niet.. Nu zegt simyo dat mijn abbonement van simyo pas de 15e ingaat, en ben ik nu dus niet bereikbaar??? Hoe kan dit? Ik heb aangegeven dat ik hem 13 december wil in laten gaan met nummerbehoud en dat was goed?


Hoi J. Waltman,

Kan het zo zijn dat je je aanvraag nummerbehoud bij ons nog niet had afgemaakt?
Het lijkt er nu op dat je bij het activeren de 13de, je aanvraag hebt afgemaakt. Verder zie ik geen eerdere aanvraag staan, helaas. Maar ik begrijp uit je bericht hier dat je Vodafone nummer al is afgesloten? Dan wordt het wat moeilijker om je nummer over te nemen. Als je nummer daar namelijk niet meer actief is, dan wordt de lopende aanvraag afgewezen.
Wat je nu het beste doet, is contact opnemen met Vodafone, om je nummer daar weer actief te krijgen. Bijvoorbeeld als Prepaid. Dan neem je contact met ons op en kunnen we proberen om het nummer zo snel mogelijk over te nemen. Ik kan je nu nog geen termijn beloven, dat hangt ook een beetje van Vodafone af, en kun je daar navragen.

Laat je het weten wat zij zeggen?

Groetjes,
Charlene


Ik heb gisteren met simyo gebeld, en die zouden het binnen 2/3 werkdagen regelen.. Maar dit is gewoon onzin. Ik heb mijn nummer behoud het zelfde gedaan als die van mijn ouders die ook zijn overgestapt.. maar bij mij is de enige die inene niet doorkomt? Ik heb zelfs hier de bevestiging liggen dat mijn nummer behoud is aangevraagd een maand geleden. Als ik vodafone bel om me nummer te activeren mag ik dan ook even 60 euro neer leggen! gaan jullie dat dan betalen? Als mijn oude nummer niet voor donderdag herstelt is dan stop ik hier gewoon mee en ga ik ergens anders heen, dit kan niet gebeuren.
Badge +6
Ik heb gisteren met simyo gebeld, en die zouden het binnen 2/3 werkdagen regelen.. Maar dit is gewoon onzin. Ik heb mijn nummer behoud het zelfde gedaan als die van mijn ouders die ook zijn overgestapt.. maar bij mij is de enige die inene niet doorkomt? Ik heb zelfs hier de bevestiging liggen dat mijn nummer behoud is aangevraagd een maand geleden. Als ik vodafone bel om me nummer te activeren mag ik dan ook even 60 euro neer leggen! gaan jullie dat dan betalen? Als mijn oude nummer niet voor donderdag herstelt is dan stop ik hier gewoon mee en ga ik ergens anders heen, dit kan niet gebeuren.

Hoi J.Waltman,

Zoals moderator Charlene aangeeft zien wij dat je het nummerbehoud hebt afgemaakt toen je de simkaart ging activeren. Wanneer je wilt overstappen naar een andere provider dan is het niet verstandig om zelf je abonnement op te zeggen. Ik ontvang graag de bevestiging waarin staat dat je nummerbehoud is aangevraagd. Kan je deze mailen naar: [email]webcare@simyo.nl[/email].

Reageer