.

Vraag

Nummerbehoud

  • 11 June 2012
  • 2 reacties
  • 270 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Bij mijn bestelling heb ik nummerbehoud aangevraagd. Tot op heden heb ik nog geen mail gekregen hierover. Wanneer wordt mijn nummer overgezet? 16 juni komt mij het beste uit. Dit moet is probleem lijkt me, omdat ik prepaid heb!

Bij mijn simyo staat trouwens wel dat ik nog 120 min/smsjes in mijn bundel heb, terwijl ik toch tijdelijk een sim zonder abonnement heb totdat mijn nummer is overgezet. Kloppen die 120 min/sms wel?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Terwijl je nummer nog niet is overgezet, is je bundel nog niet actief. Als je belt/internet voordat je bundel actief wordt, dan valt alles nog buiten de bundel. Die 120min/SMSjes kloppen niet.

Het zou leuk zijn als simyo dat zou tonen in zijn systeem, maar ik weet niet of dat technisch mogelijk is.
Reputatie 5
Badge +10
Bij mijn bestelling heb ik nummerbehoud aangevraagd. Tot op heden heb ik nog geen mail gekregen hierover. Wanneer wordt mijn nummer overgezet? 16 juni komt mij het beste uit. Dit moet is probleem lijkt me, omdat ik prepaid heb!

Bij mijn simyo staat trouwens wel dat ik nog 120 min/smsjes in mijn bundel heb, terwijl ik toch tijdelijk een sim zonder abonnement heb totdat mijn nummer is overgezet. Kloppen die 120 min/sms wel?


Het klopt wat Groentjuh hierboven aangeeft. Op dit moment wordt alleen het type bundel getoond met hoeveel bel/sms minuten je daarvoor krijgt. De verwarring is te begrijpen maar niet direct oplosbaar.

Je nummerbehoud verzoek is gisteren verzonden. We wachten dus nu op antwoord van je vorige provider. Je ontvangt vanzelf een email van onze nummerbehoud afdeling waarin je geïnformeerd wordt over je nummerbehoudstatus.

Groetjes,

Alex

Reageer