.

Beantwoord

Nummerbehoud

  • 2 July 2013
  • 3 reacties
  • 413 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik heb twee vragen:
1. heb nu een prepaid nummer van Telfort. Kan ik daar ook nummerbehoud op aanvragen? 
2. kan ik in een blackberry toestel ook een "gewoon" simyo abonnement gebruiken of moet dit perse een blackberry abonnement zijn? Ik wil met het toestel kunnen bellen, sms'en en whatsappen. 

Dank voor je antwoord! 
icon

Beste antwoord door Natascha 4 July 2013, 14:49

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +1
Bij telfort kan je nummer behoud aanvragen
En je hebt een Blackberry bundel nodig anders werk deze niet..
Badge +1
Als je een abonnement bij simyo afsluit kan je je nummerbehoud doorgeven ze hebben dan je simkaartnummer van telfort nodig en dan moet het soepel verlopen je krijgt dan bericht per wanneer je nummer overgaat
Badge +6
Hallo,

Ik heb twee vragen:
1. heb nu een prepaid nummer van Telfort. Kan ik daar ook nummerbehoud op aanvragen? 
2. kan ik in een blackberry toestel ook een "gewoon" simyo abonnement gebruiken of moet dit perse een blackberry abonnement zijn? Ik wil met het toestel kunnen bellen, sms'en en whatsappen. 

Dank voor je antwoord! 


Hoi John van Rhee,

Het is mogelijk om het telefoonnummer van Telfort over te laten nemen door Simyo. Het formulier voor nummerbehoud kan je invullen tijdens de bestelling. Wil je telefoonnummer overzetten op een bestaand telefoonnummer dan kan je het formulier invullen via je persoonlijke pagina. Via het tabblad 'Mijn instellingen & simkaart' kan je het formulier voor nummerbehoud invullen.

Wanneer je beschikt over een BlackBerry met OS 7 of lager dan heb je nog wel een BlackBerry bundel nodig. Heb je de nieuwste BlackBerry met OS 10 dan heb je geen BlackBerry bundel meer nodig.

@Erickiel bedankt voor het meedenken.

Reageer