.

Beantwoord

Nummeraanvraag ongedaan maken

  • 12 September 2012
  • 3 reacties
  • 279 Bekeken

Ik heb net mijn simkaart geactiveerd, maar ik begrijp nu dat het nog een maand duurt voordat ik binnen mijn bundel kan bellen/internetten.

Kan ik mijn nummeraanvraag ongedaan maken ondanks dat ik bij het aanvragen van een nieuw maandabonnent aangegeven heb dat ik mijn nummer wil behouden.
Als dit kan, kan ik dan ook meteen binnen mijn belbundel/databundel bellen.internetten?

Hoe moet ik dit aanpakken?
icon

Beste antwoord door Alex 13 September 2012, 12:06

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Pardoel,

Je kunt je nummerbehoud laten annuleren en gebruik gaan maken van je tijdelijke nummer. Je tijdelijk toegewezen telefoonnummer wordt dan je definitieve nummer. Als je dit wilt doen, kun je contact opnemen met de klantenservice of je akkoord hier geven. Wacht wel altijd even op een bevestiging van Simyo voordat je gebruik gaat maken van je aansluiting.

Groetjes,

Alex
Welkom op het forum Pardoel,

Je kunt je nummerbehoud laten annuleren en gebruik gaan maken van je tijdelijke nummer. Je tijdelijk toegewezen telefoonnummer wordt dan je definitieve nummer. Als je dit wilt doen, kun je contact opnemen met de klantenservice of je akkoord hier geven. Wacht wel altijd even op een bevestiging van Simyo voordat je gebruik gaat maken van je aansluiting.

Groetjes,

Alex


Bedankt voor de informatie.
Bij nader inzien wacht ik gewoon tot mijn oude nummer is omgezet.

mvg

p.pardoel
Badge +6
Beste Pardoel,

Er is nog geen terugkoppeling ontvangen van je huidige provider wanneer wij je telefoonnummer mogen overnemen.
Wanneer terugkoppeling is ontvangen krijg van ons een email.

Reageer