.

Beantwoord

Nummer werkt na verhuizing naar Simyo niet meer (nummerbehoud)

  • 9 January 2014
  • 3 reacties
  • 349 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Ik heb op 21-12 een sim only met nummerbehoud aangevraagd. Op 7 januari zou mijn nummer verhuisd en actief zijn, maar dat is tot op heden niet het geval. Ik ben niet bereikbaar op mijn oude nummer en het tijdelijke nummer dat ik had gekregen werkt ook niet meer. Ik heb op 8-1 gebeld naar de klantenservice en toen bleek dat er een storing was die uiterlijk gisteravond (8-1) zou zijn opgelost, maar ik ben nu alsnog niet bereikbaar. Ik krijg de melding ''dit nummer is niet bereikbaar u wordt doorgeschakeld'' als ik mijn nummer bel. De status in mijn simyo is inmiddels wel aangepast naar mijn oude nummer maar mijn aansluiting werkt gewoon niet. Ik baal echt als een stekker dat nummer is het enige nummer waar mensen mij op kunnen bereiken en ik ben nu al 2 dagen niet bereiken. Abo is reeds geactiveerd bij Simyo en al mijn gegevens kloppen verder dus dat kan het probleem niet zijn. Kan iemand dit per mail voor mij oplossen? Want elke keer bellen naar het 0900 nummer van simyo kost mij teveel.
icon

Beste antwoord door Natascha 10 January 2014, 14:00

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +6
Ik heb op 21-12 een sim only met nummerbehoud aangevraagd. Op 7 januari zou mijn nummer verhuisd en actief zijn, maar dat is tot op heden niet het geval. Ik ben niet bereikbaar op mijn oude nummer en het tijdelijke nummer dat ik had gekregen werkt ook niet meer. Ik heb op 8-1 gebeld naar de klantenservice en toen bleek dat er een storing was die uiterlijk gisteravond (8-1) zou zijn opgelost, maar ik ben nu alsnog niet bereikbaar. Ik krijg de melding ''dit nummer is niet bereikbaar u wordt doorgeschakeld'' als ik mijn nummer bel. De status in mijn simyo is inmiddels wel aangepast naar mijn oude nummer maar mijn aansluiting werkt gewoon niet. Ik baal echt als een stekker dat nummer is het enige nummer waar mensen mij op kunnen bereiken en ik ben nu al 2 dagen niet bereiken. Abo is reeds geactiveerd bij Simyo en al mijn gegevens kloppen verder dus dat kan het probleem niet zijn. Kan iemand dit per mail voor mij oplossen? Want elke keer bellen naar het 0900 nummer van simyo kost mij teveel.

Hoi JC,

Welkom op het forum!
Ik heb het voor je in het systeem bekeken en ik zie dat het nummerbehoud heeft plaats gevonden. Het nummerbehoud is goed gegaan. Ik zie dat een medewerker je aansluiting een reset heeft gegeven echt is de medewerker vergeten je aansluiting te deblokkeren 😞. Een andere medewerker die je vandaag telefonisch hebt gesproken heeft je aansluiting voor je gedeblokkeerd. Wanneer je je toestel uit/aan zet kun je gebruik maken van je aansluiting. Kan je laten weten of je weer gebruik kunt maken van aansluiting. Ik ga de abonnementskosten voor deze maand aan je vergoeden gezien je door een fout van ons niet eerder gebruik kon maken van je aansluiting.
Hallo Natascha mijn aansluiting werkt inmiddels, de reset en deblokkade hebben geholpen. Heel erg fijn om te horen dat de abonnementskosten van deze maand worden vergoed dat is erg klantvriendelijk van jullie! Bedankt voor de hulp! Groeten JC.
Badge +6
Hoi JC.,

Fijn om te horen dat je weer bereikbaar bent, graag gedaan namens Natascha en een fijn weekend gewenst! 🙂

Reageer