.

Beantwoord

Nummer veranderen

  • 8 December 2012
  • 6 reacties
  • 433 Bekeken

Hallo,
Ik ben een poosje geleden overgestapt naar Simyo en heb toen mijn oude nummer behouden.
Nu hebben zich een aantal dingen voorgedaan waardoor ik graag een nieuw nummer wil. 
Hoe kan ik dit het makkelijkste oplossen? Moet ik hiervoor een nieuwe simkaart bestellen?
Mvg. 
icon

Beste antwoord door Alex 11 December 2012, 16:48

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Piertje,

Een nieuw nummer aanvragen is mogelijk. Je kunt je nummer wijzigen door een email te sturen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email] of telefonisch contact op te nemen. Je mag mij ook een privé bericht sturen met het verzoek. Een nieuw nummer kost 5 euro. Een nieuw nummer wordt aan je huidige simkaart gekoppeld.

Groetjes,

Alex
Hallo Alex,

Hartelijk bedankt voor het antwoord, ik heb er veel aan gehad!

Groeten,
Iris 

Welkom op het forum Piertje,

Een nieuw nummer aanvragen is mogelijk. Je kunt je nummer wijzigen door een email te sturen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email] of telefonisch contact op te nemen. Je mag mij ook een privé bericht sturen met het verzoek. Een nieuw nummer kost 5 euro. Een nieuw nummer wordt aan je huidige simkaart gekoppeld.

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi Alex!
Ik heb nog een vraagje aan jou.
Stel: Iris vraagt nu een nieuw telefoonnummer aan, valt zij dan onder de tarieven die op de dag van aanvraag gelden, of de dag waarop zij haar Simyo abonnement heeft afgesloten?

Dank en gr,
Jane
Badge +6
Hoi Cindymayweather,

Wanneer Iris een nieuw abonnement bestelt dan gelden de prijzen en voorwaarden van het nieuwe abonnement dat zij heeft besteld.
Badge
Hoi Cindymayweather,

Wanneer Iris een nieuw abonnement bestelt dan gelden de prijzen en voorwaarden van het nieuwe abonnement dat zij heeft besteld.

Hoi Natascha!
Dank voor je antwoord. Maar ik weet niet of dit het antwoord is wat ik zocht. Mijn vraag heeft betrekking op het aanvragen van een nieuw telefoonnummer, niet zozeer een nieuw abonnement. Stel zij zou een nieuw nummer aanvragen, gelden voor haar dan de tarieven die op de dag van aanvraag bestaan óf die van de datum waarop zij haar contract met Simyo afsloot?

Dank voor je hulp
Badge +6
Hoi Cindymayweather,

Wanneer zij een nieuw telefoonnummer aanvraagt dan behoudt ze het abonnement dat ze al heeft.

Reageer