.

Beantwoord

Nummer steds niet overgezet

  • 11 September 2012
  • 3 reacties
  • 341 Bekeken

Ik heb mijn Simyo Abonnement voor de zommer opgezeggd maar nu heb ik een nieuwe abonnement en wil mijn oude nummer behouden. Ik heb de nieuwe simkaart wel activerd maar ik wacht nu bijna 2 weeken en mijn nummer is nog niet overgezet. Ik snap niet waroom. Sorry voor slecht nederlands 🙂
icon

Beste antwoord door Alex 13 September 2012, 10:44

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum erdto,

Indien jouw nieuwe provider een andere provider is dan Simyo, dien je het nummerbehoud via jouw nieuwe provider aan te vragen. Als je een Simyo abonnement hebt afgesloten, kan je nummerbehoud aanvragen door in te loggen op jouw persoonlijke pagina via www.simyo.nl.

Kan je mij even laten weten of het jou gelukt is om nummerbehoud aan te vragen?
Ik denk hat is gelukt, maar ik heb een nieuwe problem:
Ik  wist niet dat mijn internetbundel niet activerd is of dat ik zonder bundel internetten kan en daroom heb ik de hele week gesurfed en heb nu al 120€ verbruik. :((
Ik heb internet niet bewust angezet.. wat kan ik nu doen?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi erdto,

Ik zie dat je een aanvraag voor nummerbehoud hebt ingediend voor een ander telefoonnummer van Simyo welke is gekoppeld aan een Simyo abonnement. Het is helaas niet mogelijk om van een Simyo abonnement over te stappen naar een ander Simyo abonnement. Je aanvraag zal daarom worden afgewezen. Je kunt er wel voor kiezen om het tijdelijk toegewezen telefoonnummer te activeren als je definitieve nummer. Als je dit wilt ontvang ik graag een privé bericht met daarin je akkoord. Als je gebruik maakt van je aansluiting voor dat je telefoonnummer is over gezet, worden de buiten de bundel tarieven berekend. Om de kosten niet nog hoger te laten uitvallen, raad ik je aan geen gebruik te maken van je tijdelijke Simyo telefoonnummer tot dat je deze door ons hebt laten activeren (indien je hier akkoord voor geeft natuurlijk).

Groetjes,

Alex

Reageer