Skip to main content

.

Hallo, 

Ik heb hulp nodig bij het overzetten van mijn oude telefoonnummer. 
Ik ben momenteel in het buitenland en ben de fysieke simkaart van mijn oude provider kwijt, dus ik kan geen sms'jes ontvangen noch sturen op deze. 

Nu heb ik zojuist een nieuw abonnement afgesloten bij jullie met de optie voor e-sim (om zo alsnog belletjes vanuit Nederland te kunnen ontvangen). Echter, om mijn oude telefoonnummer over te zetten moet ik op een sms'je reageren die ik dus niet kan ontvangen. 

Nu zie ik staan dat ik mijn nummer ook kan verifiëren door middel van mijn klantnummer van mijn huidige provider (simpel), alleen als ik op die link klik dan moet ik gewoon weer het oude trucje doen van verifiëren via SMS. 

Zouden jullie mij hiermee kunnen helpen?

Groeten, 

Ryan 

Moderator: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

Hi ​@RyanBaron86,

Bedankt voor je bericht. Ik help je hier graag mee verder!

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Als je mij dan ook je klantnummer doorgeeft, kan ik dit toevoegen aan je nummerbehoud verzoek. Op deze manier zou de verificatie moeten lukken.

Ik zie je bericht graag tegemoet!

Groetjes,
Roeqajja


Reageer