.

Beantwoord

Nummer overzetten (porteren)

  • 8 October 2012
  • 1 reactie
  • 265 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Beste Simyo,

vandaag (8 okt) zou mijn nummer omgezet moeten worden. Op dit moment heb ik mijn simyo-simkaart al in mijn toestel geplaatst.
Ik heb al een aantal keer geprobeerd te bellen naar een ander toestel, steeds mijn tijdelijke nummer nog zichtbaar. Terwijl mijn nummer vandaag zou moeten worden overgezet!

Als ik inlog bij simyo moet ik wel mijn 'eigen/oude' nummer gebruiken om in te loggen (dus niet de tijdelijke).

Kan een moderator voor mij kijken hoe laat het vandaag gaat gebeuren? Het is voor mij erg belangrijk dat dit zo snel mogelijk gebeurt!

Met vriendelijke groet,

Wendy
icon

Beste antwoord door Alex 10 October 2012, 14:41

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum wendy,

Helaas hebben enkele porteringen, welke 8/10 zouden plaats vinden, vertraging opgelopen door een fout in het nummerbehoud systeem. Dit zou nu hersteld moeten zijn. Het telefoonnummer is nu technisch gezien ook over gezet. Administratief gezien was dit al het geval getuige het wel al kunnen inloggen met het te behouden nummer. Onze excuses voor het ongemak.

Klopt het dat alles naar behoren werkt?

Groetjes,

Alex

Reageer