.

Vraag

Nummer meenemen naar Simyo, is dit mogelijk?

  • 1 September 2023
  • 2 reacties
  • 18 Bekeken

Hi!

Vorig jaar heb ik mijn eigen nummer mee genomen naar vodafone op mijn werk telefoon. Nu heb ik een nieuwe baan en wil ik graag mijn eigen nummer dus weer meenemen naar simyo. Mijn baas vind het niet erg om het nummer te wijzigen en heb abonnement te behouden voor een andere werknemer. Kan dat en kan ik dan mijn oude nummer meenemen?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Als je een nummer naar Simyo wilt meenemen dan dient de provider, waar het nummer nu zit, toestemming te geven. Simyo doet in dit geval dus een aanvraag om het nummer te behouden en krijgt te horen:

  • Nee, want er is bijvoorbeeld nog een lopend contract of de klantgegevens zijn onjuist.
  • Ja, dat mag en kan op datum dd-mm-jjjj.

Wat er bij Vodafone mogelijk is qua abonnement behouden, nadat het nummer behouden worden, is iets wat alleen Vodafone kan aangeven.

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Juulsmul,

Bedankt voor je bericht. Wat leuk om te horen dat je weer wilt overstappen naar Simyo! 😊

Wat @Groentjuh zegt klopt helemaal (bedankt voor je hulp!), indien Vodafone je nummer vrijgeeft dan kunnen wij je nummer zeker overnemen. Je kunt bij de bestelling bij de stap “Nummerbehoud” aangeven dat je een zakelijk abonnement hebt en hier vul je dan je klantnummer van Vodafone in. Per e-mail krijg je van ons te horen of nummerbehoud mogelijk is en dan ook per welke datum :).

Groetjes,
Roeqajja

Reageer