.

Beantwoord

Nummer kwijt?

  • 23 May 2014
  • 2 reacties
  • 252 Bekeken

Badge
Hallo,

Mijn nummer zou per 22-5-2014 worden overgezet naar een nieuwe sim kaart (van Simyo, naar Simyo).
Hier is iets fout gegaan, nu is mijn nummer door iemand anders in gebruik.

Mijn oude simkaart werkt niet meer. Het tijdelijke nummer van mijn simkaart werkt nu wel (ik heb dus niks anders)

Ik kan nog wel inloggen op mijn Simyo en kan zien dat iemand anders mijn belminuten en sms-en op maakt.

Graag hulp.
icon

Beste antwoord door Kim 26 May 2014, 15:48

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge +6
Hoi Kimberly van Zundert, welkom op het forum van Simyo! :)

Wat vervelend dat het lijkt alsof er iets niet goed is gegaan met je overstap bij ons :(

Ik ga dit even door onze technische afdeling laten uitzoeken en kom hier zo spoedig mogelijk bij je op terug!
Badge +6
Hoi Kimberly van Zundert,

Zojuist heb ik je gebeld, nadat onze technische afdeling het één en ander op je aansluiting heeft aangepast. Gelukkig ben je weer bereikbaar op je eigen nummer :)

Daarnaast heb ik nog even nagekeken hoe het zit met je verbruik. Maar het verbruik dat je nu op Mijn Simyo ziet, is het verbruik dat heeft plaatsgevonden op je simkaart met nog het tijdelijke nummer 🙂

Reageer