.

Beantwoord

Nummer klantenservice/voicemail

  • 30 March 2013
  • 12 reacties
  • 1328 Bekeken

Badge
Hallo ik ben net deze maand bij simyo ik heb een simonly , en nummerbehoud.
dat is vlot en goed verlopen"maar alleen me voicemail staat nog op me vorige provider en ik heb er al over gebelt maar nog geen reactie gehad
"ik zou graag me berichten kunnen afluisteren maar ipv simyo krijg ik AH-mobiel op de voicemail en die keuren me nummer af iederekeer dat ik probeer om me voicemail te beluisteren  en ook als ik bel naar 1200 krijg ik de klantenservice  van AH-mobiel ik zou afgelopen maandag een telefoontje krijgen van iemand die dit zou regelen van simyo maar het is nu al bijna een week verder.

hoe kan  dit nu opgelost worden?
icon

Beste antwoord door Manisha 9 April 2013, 14:13

Bekijk originele reactie

12 reacties

Badge
is er echt niemand die hierop gaat reageren ? ook niet van simyo? ik kan nog steeds niet in mijn voicemail komen, kan  dit niet opgelost worden ?
Badge +6
Hoi Tine1964,

Ik heb je aansluiting laten bekijken op het netwerk. Je belt naar het verkeerde voicemailnummer en verkeerde klantenservice nummer.
Je dient de snelkeuzes in je toestel te verwijderen. 0616001233 is niet het juiste nummer van de voicemail van Simyo. Om je voicemail bij Simyo af te luisteren dien je deze eerst te activeren door te bellen naar 12331. Daarna bel je naar 1233 en dan kan je deze instellen naar keuze. Wanneer je voicemail wilt beluisteren bel je naar 1233. 0616001200 is niet het juiste nummer van Simyo klantenservice. Het nummer van de klantenservice is 1200. Wanneer je dit aanpast in je toestel kan je zonder problemen bellen naar je voicemail en de klantenservice.
Badge
Hoi Tine1964, Ik heb je aansluiting laten bekijken op het netwerk. Je belt naar het verkeerde voicemailnummer en verkeerde klantenservice nummer. Je dient de snelkeuzes in je toestel te verwijderen. 0616001233 is niet het juiste nummer van de voicemail van Simyo. Om je voicemail bij Simyo af te luisteren dien je deze eerst te activeren door te bellen naar 12331. Daarna bel je naar 1233 en dan kan je deze instellen naar keuze. Wanneer je voicemail wilt beluisteren bel je naar 1233. 0616001200 is niet het juiste nummer van Simyo klantenservice. Het nummer van de klantenservice is 1200. Wanneer je dit aanpast in je toestel kan je zonder problemen bellen naar je voicemail en de klantenservice.


dat van die 1233 heb ik nu kunnen veranderen , zal zo ook kijken of die van 1200 al verandert is want die was van AH-mobiel omdat ik het nummer van hun behouden heb bij simyo en ik had niet op de standaart knop ge drukt maar gewoon 1233 in getotst  en 1200 in getoetst  dus dat klopt niet allemaal, maar helaas krijg ik nog steeds te horen als ik me nummer in toets dat het nummer niet juist is bij de voicemail ik he het ook geprobeert met het nummer van de simkaart  en die werkt ook niet nou ja laat maar lekker dan  dan geen voicemail maar ik kan ook niet onder 1200 naar de klantenservice bellen
Badge +6
dat van die 1233 heb ik nu kunnen veranderen , zal zo ook kijken of die van 1200 al verandert is want die was van AH-mobiel omdat ik het nummer van hun behouden heb bij simyo en ik had niet op de standaart knop ge drukt maar gewoon 1233 in getotst  en 1200 in getoetst  dus dat klopt niet allemaal, maar helaas krijg ik nog steeds te horen als ik me nummer in toets dat het nummer niet juist is bij de voicemail ik he het ook geprobeert met het nummer van de simkaart  en die werkt ook niet nou ja laat maar lekker dan  dan geen voicemail maar ik kan ook niet onder 1200 naar de klantenservice bellen

Hoi Tine1964,

Welke melding krijg je te horen wanneer je 1200 intoetst en dan probeert te bellen?
Badge
dat van die 1233 heb ik nu kunnen veranderen , zal zo ook kijken of die van 1200 al verandert is want die was van AH-mobiel omdat ik het nummer van hun behouden heb bij simyo en ik had niet op de standaart knop ge drukt maar gewoon 1233 in getotst en 1200 in getoetst dus dat klopt niet allemaal, maar helaas krijg ik nog steeds te horen als ik me nummer in toets dat het nummer niet juist is bij de voicemail ik he het ook geprobeert met het nummer van de simkaart en die werkt ook niet nou ja laat maar lekker dan dan geen voicemail maar ik kan ook niet onder 1200 naar de klantenservice bellen Hoi Tine1964, Welke melding krijg je te horen wanneer je 1200 intoetst en dan probeert te bellen?


welkom bij AH-mobiel uw krijgt nu de keuze uit ons menu   dit krijg ik  ervoor ook nu ik al bij simyo ben , ik krijg  verdorie nu  al spijt  dat ik hierheen ben gegaan, als ik steeds niet eerder  reageer , ik heb een beroerte  gehad in  februari  van daar  dat het me vaak niet lukt om  te reageren hier maar ik weet dat ik het  wel goed heb  gedaan , en nu nog steeds  hoor ik het fout geluidje  dat me nummer niet zou kloppen    ik wil nu graag  dat het  goed  word  gemaakt  ik krijg hier  de zenuwen  van  en dat is niet  goed  voor mij nu  daar ik dan  weer van die restverschijnselen krijg van die beroerte en ook dat mijn Hartslag  gaat veranderen. ik zit me nu  al weer  teveel op te winden. kunnen jullie niet  gewoon  er iets  aan doen ? kan  er eventueel iemand hierheen komen  en het  bekijken of  denken ju;llie  dat ik het  verzin of  zo , heb net  weer  bericht  dat  er  een voicemail is  voor me  maar ik kan hem niet  beluisteeren ik  word hier nu echt  gek van   HELP ME AUB
Badge
bel me  dan AUB ,  anders lukt het me ook niet en dat doorverbinden met  die nummers indrukken ik weet vaak niet eens  welk nummer ik moet indrukken door me beroerte ben ik veel dingen kwijt in me  geheugen ik heb niet  de hele  dag iemand om me heen  die  alles voor me kan indrukken als dat zo  was had ik z elf  geen abbonement nodig  dan betaalde ik wel mee  met  die persoon  die voor me kon  bellen
Reputatie 2
Badge +4
Hoi Tine1964,

Het Forum is bedoeld om online klanten te helpen en waarop klanten elkaar kunnen helpen. Dit is de reden dat we vragen graag zoveel mogelijk via het Forum willen afhandelen.

We hebben nogmaals je verbruiksoverzicht bekeken en zien dat je ook vandaag een aantal keer hebt gebeld naar de nummers 0616001200 en 0616001233. Zoals al eerder is aangegeven zijn dit niet de nummers van de Simyo Klantenservice/ Voicemail. Je kunt de Klantenservice bereiken door te bellen naar 1200. Om je voicemail in te stellen dien je te bellen naar 1233. Je dient dus alleen de 4-cijferige nummers (1200 of 1233) in te toetsen op je toestel gevolgd door de (groene) bel-knop.

Groetjes,

Manisha
Badge
Hoi Tine1964, Het Forum is bedoeld om online klanten te helpen en waarop klanten elkaar kunnen helpen. Dit is de reden dat we vragen graag zoveel mogelijk via het Forum willen afhandelen. We hebben nogmaals je verbruiksoverzicht bekeken en zien dat je ook vandaag een aantal keer hebt gebeld naar de nummers 0616001200 en 0616001233. Zoals al eerder is aangegeven zijn dit niet de nummers van de Simyo Klantenservice/ Voicemail. Je kunt de Klantenservice bereiken door te bellen naar 1200. Om je voicemail in te stellen dien je te bellen naar 1233. Je dient dus alleen de 4-cijferige nummers (1200 of 1233) in te toetsen op je toestel gevolgd door de (groene) bel-knop. Groetjes, Manisha
ik druk alleen 1200 in  en verder niet  ik weet niet hoe ik dit kan  veranderen ik doe  die  andere nummers niet  dus  rara hoe kan  dit
Badge
ik heb inmiddels het klantenservice volledig maar  van me  telefoon  gewist maar nog  steeds heb ik na 1233 te hebben gedaan de fout melding  dat mijn telefoonnummer niet word  geaccepteerd ik heb nu weer  een voicemail staan kreeg melding  dat ik hem  snel moet  afluisteren  anders  vervalt  deze ook  aar als jullie me niet  geliven  dat ik alleen  1200  en 1233 in tik  dan  ben ik dus  een leugenaar dan ga ik snel kijken  naar  een andere  provider  en laat hun de  zaken van hier maar over nemen  dit is  gewoon belachelijk ik word het  een beetje  zat maar ja zal straks ook wel weer  aan mij liggen dat ben ik  wel gewend, als ik weet  dat het  goed  gaat  dan  ga ik hier niet  neeer  zettgte3n  dat hret niet  gaat6
\ pffff ben nu  zo boos
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Tine1964,

Ik zie dat je contact hebt gehad met de klantenservice. In de aantekening zie ik staan dat er contact is geweest met de technische dienst zodat wellicht achterhaalt kan worden waar het aan ligt. Netwerktechnisch staat je aansluiting goed op het systeem. Het ligt er niet aan dat er technisch gezien iets niet goed is doorgegeven nadat je over bent gestapt naar Simyo. Wat vaker een oorzaak blijkt te zijn is dat de snelkeuze instellingen niet goed staan ingesteld op het toestel.

Daarom ben ik benieuwd wat er gebeurt wanneer je de simkaart in een ander toestel plaatst en dan belt naar 1233. Kan je me laten weten wat je dan ervaart?

Groetjes,

Alex
Badge
alles is al opgelost het item kan gesloten worden
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor je terugkoppeling Tine1964.

We laten topics meestal open zodat anderen forumbezoekers hier eventueel ook hun vraag kunnen stellen of het antwoord op hun vraag terug kunnen vinden.

Groetjes,

Alex

Reageer