.

Beantwoord

nummer geblokkeerd waar ik naar wil bellen

  • 12 December 2013
  • 3 reacties
  • 906 Bekeken

Badge +1
sinds 27-11 over gestapt naar simyo prima niets aan de hand simkaartje nummer alles oke nu 11en 12 dec kan ik niet meer bellen of sms sen melding bij bellen "oproep niet toegestaan vaste nummer actief" wat is er mis???
icon

Beste antwoord door Charlene 13 December 2013, 15:40

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +8
sinds 27-11 over gestapt naar simyo prima niets aan de hand simkaartje nummer alles oke nu 11en 12 dec kan ik niet meer bellen of sms sen melding bij bellen "oproep niet toegestaan vaste nummer actief" wat is er mis???

Hoi willemvlindr,

Welkom op het forum.
Het klinkt alsof er op je toestel een Vaste nummerlijst zit. Ook wel FDN genoemd. Of dat je de nummers die je probeert te bellen, geblokkeerd hebt. Ik wil je vragen om hier even te kijken.
Laat je me weten of je zo tot de oplossing bent gekomen?

Groetjes,
Charlene
Badge +1
vlindr reageert wel alles is in orde gekomen maar met een nieuwe simkaart omdat de vorige toch niet voldeed netjes te woord gestaan en prima opgelost
allen nog een vraag ben wel mijn hele adressen bestand kwijt weet iemand hier een oplossing voor?
Badge +8
vlindr reageert wel alles is in orde gekomen maar met een nieuwe simkaart omdat de vorige toch niet voldeed netjes te woord gestaan en prima opgelost
allen nog een vraag ben wel mijn hele adressen bestand kwijt weet iemand hier een oplossing voor?


Hoi Willem vlindr,

Fijn om te horen dat je netjes te woord bent gestaan. Dat vinden we bij Simyo heel belangrijk.
Als je nummers op je oude simkaart stonden, dan zijn die nu niet meer terug te halen helaas. 😞 Je oude simkaart is namelijk inactief geworden bij het activeren van de nieuwe.
Heb je die gegevens ook ooit met je computer gesynchroniseerd? Dan zouden ze wel terug te plaatsen zijn.
Het helpt als je hier ook je toesteltype kunt vermelden. Dan kunnen mensen gerichter tips geven.

Groetjes, Charlene

Reageer