Skip to main content

Ik zit sinds 2 weken bij simyo. Toen heb ik gekozen voor nummerbehoud maar wanneer ik iemand bel dan komt er bij hun een nieuw nummer te staan. Dit is heel verwarrend. Dus ik zou graag weer hebben dat mijn eigen nummer daar staat

Ik zit sinds 2 weken bij simyo. Toen heb ik gekozen voor nummerbehoud maar wanneer ik iemand bel dan komt er bij hun een nieuw nummer te staan. Dit is heel verwarrend. Dus ik zou graag weer hebben dat mijn eigen nummer daar staat

En als ze jou bellen op je eigen nummer, gaat het dan wel goed?

Dit klinkt alsof er iets niet goed is gegaan met nummerbehoud of dat nummerbehoud nog niet is uitgevoerd! In dit laatste geval ben je ook buiten de bundels aan het verbruiken, want de bundels worden pas actief nadat nummerbehoud is afgerond.


Ja ze kunnen mij wel via mijn eigen nummer bellen


Hoi @Milouvanharskamp,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me inderdaad voorstellen dat dit erg verwarrend voor je is! Het lijkt erop dat er iets niet helemaal goed gaat in het systeem en wil dit daarom ook laten uitzoeken door onze technische dienst. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijk gegevens? Dan kijk ik even met je mee!
@Groentjuh Bedankt voor je reactie 😊.

Groetjes,
Amy


Reageer