.

Beantwoord

Nummer behoud afgewezen

  • 7 November 2012
  • 1 reactie
  • 143 Bekeken

Hallo,

ik heb 25 oktober een abonnement bij jullie afgesloten, waarin ik graag mijn nummer wilde behouden, ik had alleen een verkeerd simkaartnummer ingevuld en daardoor werd mijn aanvraag afgewezen, als ik nu opnieuw de gegevens moet gaan invullen ben ik een maand verder voordat mijn nummer omgezet wordt, is er een mogelijkheid om met mijn oude nummer te blijven bellen totdat deze is omgezet? Ik gebruik mijn mobiel nogal veel en zou het dus vervelend vinden om een paar weken met een ander nummer rond te moeten lopen. Kan ik bijvoorbeeld gewoon mijn oude simkaart van Vodafone nog gebruiken tot het moment van overschrijving of is die simkaart dan al afgesloten? Want tijdens het afsluiten van mijn abonnement bij jullie stond een overschrijvingsdatum van uit mijn hoof 27 november.

Vriendelijke groet,

Rick Snels
icon

Beste antwoord door Wayne 8 November 2012, 14:31

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Rick Snels,

Indien je jouw huidige abonnement niet hebt opgezegd kan je gebruik blijven maken van jouw oude aansluiting tot het moment waarop jouw nummerbehoud wordt uitgevoerd. Zou je mij in een privebericht ook nog jouw correcte simkaartnummer toe kunnen sturen zodat wij de aanvraag voor nummerbehoud opnieuw in kunnen dienen?

Reageer