.

Beantwoord

Nieuwe simkaart werkt niet

  • 8 January 2014
  • 3 reacties
  • 247 Bekeken

Reputatie 1
Hallo,

Ik heb een abonnement afgesloten bij Simyo. Mijn vorige provider was T-Mobile. Ik heb ook nummerbehoud aangevraagd. 
Vandaag zou mijn nummerbehoud omgezet worden. Dit is dan ook laat op de dag gebeurd. Mijn simkaart had ik dan ook al geactiveerd. 
Nu ik probeer te bellen krijg ik een melding dat "wegens administratieve redenen" ik niet kan bellen.
Wat zou hier de reden van kunnen zijn?

Alvast bedankt!
Mirthe
icon

Beste antwoord door Ernst 9 January 2014, 17:21

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 1
Ik heb hem ook al opnieuw opgestart, dit heeft ook niets geholpen. 
Reputatie 1
Na hem een nacht uit te hebben laten staan doet hij nog niks.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi mirthexdancelove, welkom op het Simyo forum :)

Ik zie dat je inmiddels gebruik hebt gemaakt van je simkaart, dus is het dan veilig om aan te nemen dat alles naar behoren werkt?

Reageer