.

Beantwoord

Nieuwe simkaart na overstap prepaid naar abonnement?

  • 19 January 2013
  • 5 reacties
  • 332 Bekeken

Ik ben overgestapt van Simyo prepaid naar een sim-only abonnement. Ik heb nog geen nieuwe simkaart ontvangen. Volgens mij is mijn abonnement al wel actief (tenminste dat zie ik op de 'mijn simyo pagina'. Of heb ik helemaal geen nieuwe simkaart nodig?
icon

Beste antwoord door Alex 22 January 2013, 13:15

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi skreyns,

Als je overstapt van Simyo prepaid naar een Simyo abonnement, ontvang je geen nieuwe simkaart. Alle gegevens worden gewoon aan de originele simkaart gekoppeld.

Groetjes,

Alex
Badge +1
Hoi skreyns,

Als je overstapt van Simyo prepaid naar een Simyo abonnement, ontvang je geen nieuwe simkaart. Alle gegevens worden gewoon aan de originele simkaart gekoppeld.

Groetjes,

Alex

sorry voor de vraag in een vraag maar moet je nu wel of geen aansluitkosten betalen als je overstapt van prepaid naar abonnement want als dat via hetzelfde simkaartje kan is hij toch al aangesloten????????
Badge +6
Hoi Kuifje,

Het feit dat je al prepaid klant bent bij Simyo betekend niet dat er administratief niks gewijzigd hoeft te worden om je abonnement op het netwerk in te regelen. Dit zijn dezelfde handelingen die moeten gebeuren voor nieuwe klanten alleen prepaid klanten ontvangen geen nieuwe simkaart.
Hoi. Ik ben vandaag via selfservice overgestapd van Simyo prepaid naar Simyo Sim only. Uit de forum blijkt helaas dat je in dit soort situatie geen nieuwe sim kaart ontvangd. Jammeer, want ik ben mijn prepaid Sim kaart kwijt (en ook de simkaart nummer die erop stond). 
Zou ik aub van Simyo een nieuwe Sim kaart kunnen ontvangen en toch mijn oude nummer kunnen behouden?

alvast bedankt;)
Badge +6
Hoi Napsta,

Welkom op het forum!
Je kan een vervangende simkaart bestellen via je persoonlijke pagina via het tabblad 'Selfservice'.
Je zult dan een ander simkaart ontvangen maar wel je telefoonnummer behouden.

Reageer