Ik wil graag een nieuw 06 nummer aanvragen.
Deze moet mijn huidige nummer vervangen.
Hallo
Wanneer je even aangeeft akkoord te gaan met de €5,- kosten die hiervoor gelden dan zal een moderator, medewerker van Simyo je verder kunnen helpen. De kosten worden verrekend via je beltegoed of via je sim only facturatie.
Dus even je akkoord is nog nodig in dit topic.
akkoord met de €5 kosten
Hoi Pbosch,
Welkom op het Simyo forum, goed dat je akkoord gaat met de kosten.
Kun je mij alleen nog een privébericht sturen met jouw bijbehoren NAW gegevens? Dan help ik je daar verder!
Thanks Friesian
Groetjes,
Daisy
Hoi Pbosch,
Kun je mij alleen nog een privébericht sturen met jouw bijbehoren NAW gegevens? Dan help ik je daar verder!
Thanks Friesian
Groetjes,
Daisy
Blijft lastig🤭
Ach, als Daisy ff een paar Bossche bollen brengt dan zal ik het door de vingers zien deze keer.
Thanks Groentjuh!
Hoi Pbosch,
Thanks Friesian
Groetjes,
Daisy
Zojuist gedaan excuses voor de late reactie!
geen probleem, ik ga kijken!
Hey goeiendag, ik zou dit ook heel graag willen een nieuw nummer, hoe doe ik dat? Want word er niet wijs van. Gr Terry
Hoi
Zoals ik in mijn Antwoord al aangeef even in dit topic dat je Akkoord gaat met de €5,- kosten.
Een moderator, medewerker van Simyo zal zich melden en je verder helpen. Je hebt geen nieuwe simkaart nodig. Je krijgt een nieuw nummer.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Ik zie dat
Groetjes,
Amy
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.