.

Beantwoord

Nieuw abonnement: geen bereik meer

  • 30 November 2012
  • 22 reacties
  • 780 Bekeken

Beste klantenservice,

Gisteren heb ik mijn nieuwe simkaart geactiveerd. Vandaag is mijn nummer overgezet. Vanochtend en vanmiddag werkte mijn telefoon prima. Vanavond heb ik opeens 'beperkte dienst'. Opnieuw opstarten helpt niet, net als de simkaart opnieuw plaatsen. Internet werkt overigens ook niet meer.

Mijn nummer is: 06*.

Wat is er aan de hand?

Groeten,
Matthijs
icon

Beste antwoord door Alex 4 December 2012, 09:24

Bekijk originele reactie

22 reacties

Bij mij precies hetzelfde aan de hand!
Nummerbehoud zou vandaag ingaan!
Vandaag zou mijn oude nummer weer moeten werken op de nieuwe simkaart
Gisteren-nacht hebben we wel een mailtje gehad dat het zou gaan gebeuren.
Het tijdelijke nummer van de simkaart werkte wel, dat was 06*
Nu heb ik geen bereik meer!
De oude simkaart van Telfort doet het ook niet meer.
Fijn geregeld Simplel Simyo
Graag ook een reaktie naar ons.
Ik heb precies hetzelfde mijn nieuwe simkaart heeft het twee tellen gedaan en nu niet meer, 0 bereik! Simyo doe er wat aan! Nu ben ik het hele weekend niet bereikbaar 😞
Ik heb exact dezelfde problemen. Gistermiddag nieuwe simkaart geplaatst, alles werkte gelijk goed bel, sms mobiel internet. 's Avonds was het afgelopen en nu nog steeds geen bereik. Mijn nummer is 06*
Reputatie 4
Badge +8
Probeer eens je toestel helemaal uit te zetten, je simkaart eruit en weer erin stoppen en toestel weer aanzetten.
Hier kan ik niks mee! de simkaart doet het niet in meerdere toestellen!
en andere simkaarten doen het wel ook een van simyo!
Tsja, dát heb ik zeker al tien keer geprobeerd...
Ik had dus hetzelfde en dacht dat het aan mijn telefoon lag. Ik heb dus vandaag een nieuw (niet zo'n duur) mobieltje gekocht,bleek hij het nog niet te doen. Dus ik wist dat het aan mijn sim kaart moest liggen. Wat ik gedaan heb is een nieuwe sim kaart besteld voor 5 euro. Later haal ik de sim kaart en nogmaals een keer in en uit en doet hij het gewoon weer!! Gisteren had ik dezelfde problemen maar ik vind het wel erg zonde van mijn geld. Ik vind dat Simyo mij hier wel in tegemoed moet komen. Want het intrekken van die bestelling lukt ook niet.....
Ik zie nu pas,sorry, dat deze topic over nieuwe abonnementen gaat. De mijne is al lang niet niet nieuw meer
Bij mij exact hetzelfde. Afgelopen vrijdag 30-11-2012 zou nieuw abonnement starten en nummer overgezet worden. Met nieuwe sim en oud nummer (net overgezet dus van oude sim) 1x naar huis gebeld en 's-avonds geen service meer. Na diverse malen geheel uit/aan kan de telefoon zich nog steeds niet registeren op het KPN gsm netwerk terwijl dit gewoon bereik heeft hier.
HELP!
Bij mij ook exact hetzelfde, 30-11-2012 nieuwe abonnement met nummer behoud , nieuwe simkaart geplaatst oud nummer overgezet bellen werkte gelijk maar internet niet ,`s-avonds geen serv ice meer ( mobiel netwerk niet beschikbaa r ) melding, Alles geprobeerd aan/uit ook simkaart op ander simlock  vrij toestel maar nog steeds netwerk probleem.
Reputatie 7
Badge +9
Hier kan ik niks mee! !

Beste Boeing747, Koorelle probeert u een tip te geven. Iets aardiger reageren mag wel hoor. 😉 Verder hoop ik dat u uw telefoon aan de praat gaat krijgen. Dat gaat zeker lukken. Succes! En een fijne dag verder.
Het is zeker niet mijn bedoeling geweest om onvriendelijk over te komen,
daarvoor mijn welgemeende excuuses, ik was op dat moment een beetje
negatief over Simyo, maar niet over de mede gebruikers van dit forum.
Ik denk inderdaad dat het allemaal wel weer goed komt met de simkaart.
Alleen vervelend dat ze dit net voor het weekeinde doen.
We houden de moet er in.
In ieder geval iedereen bedankt voor de tips die ik her en der kan lezen hier.
Net gebeld met de klantenservice! Helaas weten ze zelf ook niet wat het is, ze bellen me later terug, hopelijk met een oplossing!
Mij gaan ze ook terugbellen...
Ik wordt ook nog teruggebeld.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi allen,

Ik heb jullie nummers op dit moment in behandeling. Zodra ik meer weet, laat ik het direct weten.

Groetjes,

Alex
klantenservice gebeld en binnen 4 werkdagen krijg ik een nieuwe simkaart toegestuurd, 
Inmiddels is mijn probleem opgelost. Na een reset van de simkaart en daarna de telefoon opnieuw opstarten. Bedankt.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi allen,

Ik heb contact gehad met de technische dienst. Er was een duidelijk patroon te zien bij jullie aansluitingen. Al jullie telefoonnummers zijn over gezet van Telfort naar Simyo. Als het goed is, zou het probleem opgelost moeten zijn. Het aan/uit zetten van de telefoon is wel aan te raden. Mocht het nog niet werken dan verneem ik het graag.

Groetjes,

Alex
Het probleem is verholpen. Bedankt.
Probleem is opgelost. Thanks
Wel jammer dat ik een heel weekend onbereikbaar was.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Matthijs83, Bolletje747, crien, svenvangenugten, paulvd en jos888,

Omdat jullie het hele weekend geen netwerk hebben gehad, zullen de aansluitkosten worden kwijtgescholden. Indien de aansluitkosten al geïncasseerd zijn, zullen dezelfde kosten worden verrekend op de volgende factuur. Onze excuses voor het ongemak.

Ik had dus hetzelfde en dacht dat het aan mijn telefoon lag. Ik heb dus vandaag een nieuw (niet zo'n duur) mobieltje gekocht,bleek hij het nog niet te doen. Dus ik wist dat het aan mijn sim kaart moest liggen. Wat ik gedaan heb is een nieuwe sim kaart besteld voor 5 euro. Later haal ik de sim kaart en nogmaals een keer in en uit en doet hij het gewoon weer!! Gisteren had ik dezelfde problemen maar ik vind het wel erg zonde van mijn geld. Ik vind dat Simyo mij hier wel in tegemoed moet komen. Want het intrekken van die bestelling lukt ook niet.....
Ik zie nu pas,sorry, dat deze topic over nieuwe abonnementen gaat. De mijne is al lang niet niet nieuw meer


Hoi heleen brave,

Je aansluiting staat netwerktechnisch goed in ons systeem. Kan je mij per privé bericht op de hoogte houden of de aansluiting na het proberen van de vervangende simkaart werkt? Ik kan dan de kosten van de vervangende simkaart als beltegoed terugstorten. In het vervolg is het wellicht handiger om eerst contact op te nemen met de klantenservice (mocht je dit wel gedaan hebben dan is deze tip natuurlijk niet van toepassing).

Groetjes,

Alex

Reageer