Skip to main content
Hallo,



Afgelopen vrijdag 7 februari is mijn nummer op mijn nieuwe simkaart geactiveerd. (nummerbehoud) Heb meteen kunnen bellen en internetten. De simyo app werkte ook meteen perfect. Helaas van korte duur!!

Sinds vrijdagmiddag een uur of vijf kan ik niet meer bellen,gebeld worden en internetten. Het lijkt wel of mijn nummer is afgesloten??? HELP!!!
De oorzaak zou hoogverbruik kunnen zijn. Dit houdt in dat er meer dan €75 aan verbruikskosten zijn gemaakt binnen een etmaal (zie hier voor meer info). Maar als dat niet het geval is dan zou je kunnen proberen of helemaal uit- en aanzetten van je toestel het euvel verhelpt.
Hallo,



Afgelopen vrijdag 7 februari is mijn nummer op mijn nieuwe simkaart geactiveerd. (nummerbehoud) Heb meteen kunnen bellen en internetten. De simyo app werkte ook meteen perfect. Helaas van korte duur!!

Sinds vrijdagmiddag een uur of vijf kan ik niet meer bellen,gebeld worden en internetten. Het lijkt wel of mijn nummer is afgesloten??? HELP!!!




Hoi mandy,



Welkom op het forum:)

Je bent niet afgesloten, hoor. Het heeft dus een andere oorzaak gehad.

Je hebt hier ook over gebeld, zie ik. Is het inmiddels opgelost?



Groetjes, Charlene

Reageer