.

Beantwoord

Niet kunnen bellen, waar ligt dat aan?

  • 13 April 2016
  • 2 reacties
  • 305 Bekeken

Sinds deze maand heb ik mijn bel/sms bundel opgewaardeerd naar 300 min.
Vorige week heb ik 2 dagen niet kunnen bellen. Krijg steeds de melding "mobiel netwerk niet beschikbaar" en "buiten service gebied".
Heb hier flink de balen van want ik heb hier geen huistelefoon oid achter de hand waar ik wel mee kan bellen.
Wat is er aan de hand?
Groetjes Jolanda
icon

Beste antwoord door Tiury 14 April 2016, 12:48

Bekijk originele reactie

2 reacties

Sorry, nu dus weer hetzelfde verhaal. Geen mobiel netwerk beschikbaar.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi jojode, welkom op het Simyo forum 🙂.

Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat je telkens een foutmelding krijgt en geen netwerk te pakken krijgt. Allereerst meld ik je simkaart opnieuw aan bij het netwerk. Zo weten we in elk geval dat die verbinding helemaal goed is en er niets mis is met je simkaart. Ik wil je daarom wel vragen om je telefoon voor 15 minuten uit te zetten en je simkaart uit de telefoon te halen. Je kunt dan meteen checken of er niet een hoop stof zit op de simkaart en eventueel kijken of er geen beschadiging zichtbaar is.

Na 15 minuten start je de telefoon met simkaart weer op en zoek je handmatig met je telefoon naar het KPN netwerk. Weet je niet precies hoe je dit doet, kun je natuurlijk altijd aangeven welke telefoon je hebt, zodat ik je hier een uitleg van kan sturen.

Zou je me willen laten weten of het bovenstaande heeft geholpen?

Groetjes, Tiury

Reageer