Ik zit in het buitenland dus ik kan niet bellen naar de klantenservice. Email duurt elke keer een week voordat er antwoord komt, en dan ook nog een antwoord waar ik niet veel aan heb. Dus ik hoop dat het zo misschien gaat lukken. Email contact ging onder referentie nummer: #276538
Ik heb mijn simyo abbo laten omzetten naar prepaid (met nummer behoud). Dit omdat ik in Belgie woon & studeer. Ik heb het prepaid nummer nodig voor bankzaken & digid.
Ik kan alleen niet bellen en/of ontvangen. Het ligt niet aan de telefoon, want met andere simkaart doet deze het wel, plus deze telefoon deed het ook nog vorige maand toen ik nog op mijn simyo abbonoment zat.
De telefoon geeft ook aan dat er ontvangst is, maar als je belt krijg je geen gehoor. Plus wat het belangrijkste is dat ik ook geen smsjes (tan codes etc van de bank) kan ontvangen.
Dus misschien ligt het aan de optie: "Bellen in en naar het buitenland" in 'mijn simyo'. Deze had ik tijdens mijn abbo al ingeschakeld, maar het kan zijn dat deze weer is uitgeschakeld tijdens omzetten naar prepaid!? Dit kan ik alleen niet zien: als ik inlog in mijn simyo. En ik probeer die instelling te wijzigen krijg ik deze popup:
http://i275.photobucket.com/albums/jj290/dumbl3/FORUM/simyo.png
Ofwel ik kan deze instelling niet wijzigen... Deze pop-up krijg ik overigens bij alle 'instellingen' die ik wil wijzigen.
[size=2]Kunnen jullie mijn aub zo snel mogelijk helpen dit probleem op te lossen?[/size]
Mvg,
Luuk
[size=2]Kunnen jullie mijn aub zo snel mogelijk helpen dit probleem op te lossen?[/size]
Beste antwoord door Natascha
Bekijk originele reactie