.

Beantwoord

Niet kunnen bellen met nieuw simonly abbonement

  • 13 August 2013
  • 1 reactie
  • 160 Bekeken

Gister is mijn simyo abbonement ingegaan en mijn oude provider is stop gezet
ik heb hem geactiveerd maar hij werkt nog steeds niet. kan niet bellen, op internet enz.
heb mijn simkaart er al regelmatig uitgehaald en opnieuw aangezet.
ik heb vanmorgen al gebeld en er werd gezet dat hij binnen 15 min zou moeten werken
maar nog steeds niks.
groetjes sanne
icon

Beste antwoord door Kim 14 August 2013, 12:54

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Hoi Sannevdijk,

Welkom op het forum! :)

Ai wat vervelend dat je problemen had met het in gebruik nemen van je abonnement bij ons.

Ik zie dat je gisteren nogmaals contact hierover hebt gehad met onze telefonische klantenservice en dat er inmiddels verbruik is geregistreerd op je aansluiting.

Graag hoor ik daarom van je of je probleem inmiddels is opgelost? 🙂

Reageer