.

Beantwoord

Niet kunnen bellen

  • 17 July 2012
  • 6 reacties
  • 689 Bekeken

Badge
Ik heb vandaag op 17-07-2012 mijn nummer geactiveerd maar krijg steeds melding dat ik niet kan bellen omdat mijn rekening is buiten gebruik is gesteld terwijl ik gelijk zou kunnen bellen volgens email die ik van jullie kreeg door middel van activering van mijn simkaart ?
icon

Beste antwoord door Alex 18 July 2012, 11:32

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Elvisa,

Volgens onze gegevens is je simkaart inderdaad geactiveerd en zou je gewoon moeten kunnen bellen. We hebben je aansluiting voor de zekerheid hersteld op het netwerk. Kan je je toestel uit/aan zetten en opnieuw proberen te bellen? Zo ja, werkt het inmiddels?

Ik zie overigens wel dat je gebruik hebt gemaakt van nummerbehoud. Je telefoonnummer is nog niet over gezet. Als je belt/smst of internet voor dat je telefoonnummer is over gezet valt dit buiten de bundel.

Groetjes,

Alex
Hoi Alex

Net mijn mobiel uitgezet en als ik mijn moeder nu bel dan krijg ik in gesprek. Als mijn moeder mij belt dan krijgen we ook in gesprek.Ik kan mijn zus wel bellen dat geeft geen problemen.

Ik heb geen nummerbehoud of iets anders aangevraagd hoor. Ik wil gewoon dit nummer aanhouden.

Gr Joset
Reputatie 2
Badge +1
hey Joset,

Ik heb jouw aansluiting even opnieuw op het netwerk gezet. Zou je jouw toestel helemaal uit en weer in kunnen schakelen en mij kunnen laten weten of het probleem verholpen is?
Hallo Wayne,

Ik heb mijn toestel uitgezet en opnieuw aangezet maar helaas lukt het nog steeds niet. Hij geeft nu een mededeling dat het niet mogelijk is om kontakt te krijgen en ik kontakt met de provider op moet nemen. Voorheen kregen we gelijk in gesprek.

Mijn moeder heeft voor haar nieuwe abonement wel nummerbehoud aangevraagd. Zit daar misschien een probleem???? Ik wil mijn moeder wel graag kunnen bellen dus ik hoop dat u het op kan lossen.

Groetjes Josette
Badge +6
Beste Joset,

Ik heb je aansluiting nogmaals een reset gegeven op het netwerk. Kan je toestel uit/aan zetten daarna kan je gebruik maken van je aansluiting. Het nummerbehoud heeft nog niet plaatsgevonden dat heeft er niet mee te maken. Kan je me laten weten als het werkt?
Hallo Natascha

Jippie het werkt !!!!!!!! Bedankt

Groetjes Joset

Reageer