.

Beantwoord

Niet kunnen Bellen

  • 30 June 2013
  • 1 reactie
  • 241 Bekeken

Badge
Om administrratieve reden kan ik niet meer bellen en gebeld worden, kunnen jullie dat oplossen?
icon

Beste antwoord door Charlene 1 July 2013, 17:01

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +8
Om administrratieve reden kan ik niet meer bellen en gebeld worden, kunnen jullie dat oplossen?
Hoi Tim van der Kuijl,

Je aansluiting is sinds 16-6-2013 afgesloten wegens hoogverbruik. Dit houdt in dat je aansluiting uit voorzorg automatisch geblokkeerd wordt wanneer er ineens veel verbruik plaatsvindt. Dit doen we bij een grens van €75 per dag of €250 per week.
Op jouw aansluiting heeft veel internetverbruik plaatsgevonden vanaf 16-6-2013. Waaraan dat is verbruikt kunnen we niet registreren ivm de privacywet. Ik heb je even een privébericht gestuurd, met hoe je ervoor kunt zorgen dat we je weer kunnen aansluiten.

Groetjes,
Charlene

Reageer