.

Beantwoord

Niet goed ontvangen van sms berichten

  • 3 November 2012
  • 3 reacties
  • 386 Bekeken

Zowel op mijn nieuwe LG C300 als een leentoestel nokia, worden sms berichten niet goed afgeleverd. met het versturen heb ik geen problemen.
Gebeurt altijd met dezelfde afzender.

-op de LG telefoon wordt de ene keer gewoon bericht bezorgd en op ander moment komt sms gewoon niet binnen
-op de nokia krijg ik de melding dat ik een nieuw bericht heb ontvangen, en als ik dat nieuwe bericht dan open is het een bericht wat ik al 1 of een paar dagen eerder heb ontvangen. Heel vreemd

De afzender is een persoon met een KPN abonnement.
Ben overgestapt van simpel naar simyo met nummerbehoud, maar de problemen blijven bestaan. 
Dacht eerst dat het aan mijn LG toestel moest liggen, maar omdat het nu ook met de Nokia niet goed gaat lijkt het me toch geen toestelprobleem.

Wat is de oorzaak nu van dit bezorgprobleem?
icon

Beste antwoord door Wayne 6 November 2012, 10:35

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum simyes,

Omdat het probleem zich beperkt tot het ontvangen van sms berichten van 1 persoon, wil ik je verzoeken om deze persoon te vragen om deze vraag bij zijn toestelfabrikant/provider neer te leggen. Wij kunnen hier helaas geen invloed op uitoefenen.
Ik had vandaag ook het probleem dat sms'jes door iemand niet onvangen werden. Ik zocht de oorzaak bij Simyo, maar het bleek dat een vol geheugen van de telefoon van de ontvanger de oorzaak was. Dus dat kan ook nog!
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor je update diapason.

Groetjes,

Alex

Reageer