.

Beantwoord

Niet gebeld kunnen worden door Vodafone

  • 18 May 2013
  • 1 reactie
  • 670 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Mijn man heeft Vodafone en kan alleen sms berichten naar me sturen als hij belt krijgt hij de melding :
Het nummer dat u heeft gebeld is buiten dienst. + de engelse variant.

Telefoon (iphone 4) meerder malen herstart (echt uit dus). Nu lossen we het zo op dat hij een sms stuurt en dan 
bel ik maar dat is niet de bedoeling natuurlijk. Door andere personen kan ik gewoon gebeld worden.
En ook vanuit de huistelefoon.

Ook heeft een Kennis als provider vodafone en die kan mij ook niet bereiken kan dit opgelost worden.

Ik hoop dat dit snel opgelost, want dit is niet werkbaar
icon

Beste antwoord door Charlene 21 May 2013, 10:14

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +8
Mijn man heeft Vodafone en kan alleen sms berichten naar me sturen als hij belt krijgt hij de melding :
Het nummer dat u heeft gebeld is buiten dienst. + de engelse variant.

Telefoon (iphone 4) meerder malen herstart (echt uit dus). Nu lossen we het zo op dat hij een sms stuurt en dan 
bel ik maar dat is niet de bedoeling natuurlijk. Door andere personen kan ik gewoon gebeld worden.
En ook vanuit de huistelefoon.

Ook heeft een Kennis als provider vodafone en die kan mij ook niet bereiken kan dit opgelost worden.

Ik hoop dat dit snel opgelost, want dit is niet werkbaar


Hoi Lucky,

Dat is inderdaad niet handig, als je man je alleen op zo'n omslachtige manier kan bereiken.
Ik heb je aansluiting nagekeken en geïnformeerd bij het netwerk. Er blijken een aantal instellingen niet juist te staan, waardoor hij deze melding krijgt. Netwerkservices gaat hieraan werken en dan is het binnen 5 werkdagen weer in orde.

Laat je het hier nog even weten als je man je weer direct te pakken krijgt?

Groetjes,

Charlene

Reageer