.

Beantwoord

niet bellen. wel gebeld worden

  • 21 March 2012
  • 5 reacties
  • 2231 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Bericht ontvangen dat ik sms zou krijgen voor de instellingen. Tot op heden niet ontvangen en kan nu nog niet bellen. (wel gebeld worden)
icon

Beste antwoord door Manisha 22 March 2012, 13:38

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste Huub,

Welkom op het Simyo forum!
Wij hebben zojuist je simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk. Wij verzoeken je het toestel uit te schakelen en over een kwartier opnieuw aan te zetten. Om je de internetinstellingen te kunnen verstrekken vernemen we graag welk toesteltype je gebruikt.

Groetjes,

Manisha
Badge
Zojuist mijn mobiel weer aangezet en ik krijg nog steeds "Oproep niet toegestaan.Vaste nummers actief" Ik heb een Nokia 3109c.
groet,
Huub
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Huub,

Ik vermoed dat je uitgaande gesprekken op je toestel geblokkeerd staan. De blokkade voor inkomende gesprekken kun je vinden onder Oproepenlijst- Oproepbeheer- Te weigeren nummers. Om uitgaande gesprekken te deblokkeren moet je in de beveiligingsinstellingen de FDN modus te de-activeren.

Groetjes,

Alex
Krijg telkens een bericht van "kunnen we ergens mee helpen, laat ons weten waarom je de laatste tijd niet meer hebt gebeld" Als ik dan antwoord: "ja zeker wel: zorg dat ik weer uitgaande gesprekken kan voeren", dan zwijgt Simyo in alle talen. Ik vermoed dat dit net zo lang duurt als mijn tegoed vervalt.
Ik begrijp dat dit een veel voorkomende klacht is.
Badge +6
Beste Wim Venema,

Ik heb je aansluiting nagekeken in het systeem. Je aansluiting is nog actief en je simkaart is niet geblokkeerd. Er is ook nog voldoende beltegoed op je aansluiting.
Ik raad je aan om je toestel uit/aan te zetten. Mocht dit het probleem niet verhelpen dan raad ik je aan om je simkaart in een ander simlock vrij toestel te plaatsen en dan te kijken of je dezelfde problemen ervaart.

Reageer