Beste antwoord door Estelle
Bekijk originele reactieNiet aangemeld bij netwerk, wat nu?
Ik heb geen bereik en geen netwerk. Als ik wil bellen, komt er te staan: niet aangemeld bij netwerk.
A
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-heb-geen-netwerk-of-bereik-hebben-jullie-s-83?c=44
Doorloop dit eens en laat weten of het helpt.
Doorloop dit eens en laat weten of het helpt.
Hoi Anitasimyo,
Welkom op het Simyo Forum!
Ik zie dat Friesian je al heel goed geholpen heeft. Bedankt daarvoor. Voor de zekerheid heb ik je simkaart ook een reset gegeven. Als je je telefoon opnieuw opstart, weet je of dit geholpen heeft.
Kun je ons laten weten of je hier wat aan gehad hebt?
Groetjes,
Estelle
Welkom op het Simyo Forum!
Ik zie dat Friesian je al heel goed geholpen heeft. Bedankt daarvoor. Voor de zekerheid heb ik je simkaart ook een reset gegeven. Als je je telefoon opnieuw opstart, weet je of dit geholpen heeft.
Kun je ons laten weten of je hier wat aan gehad hebt?
Groetjes,
Estelle
Heb een nieuwe telefoon gekocht, nu is het weer oké.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.